الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   جاب ميا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22369)

medo magdy 12-01-21 03:55 PM

جاب ميا
 
ههههههههههههههههههههههههههههه

السلام عليكم

كنت معدي عالمطرية

وكان في زي متقولو حملة بوليس

بتاع اربع عربيات بوكس وفي رتب كتير واقفة

بيني وبينكو كان معايا حتة قرن حلوة كنت رايح اوريها لابن عمي

يعني منحوس منحوس واول مرة امشي بمطواة

قلت اجمد قلبي واخش عليهم عشان محدش يشك فيا

كان في من بين الرتب مقدم

دخلت عليه
سلام عليكم عليكم السلام

لوسمحت كنت عايز اسأل عن سلاح الصوت ايه اخبارو دلوقتي

قالي بص

اشتري ترسانة سلاح صوت لكن متمشيش بيها ممكن تطلعها تضرب ف فرح اوكي وتخليها عندك ف البيت حماية

هيا معليهاش مسؤولية لكن متمشيش بيها لأن ممكن حد رخم يرميك ف الحبس لغاية ما يتكشف عليها

وانا كنت مربي دقني عشان مش بحلق ايام الإمتحانات

ف بيهزر وقالي بس برضو بدقنك دي متمشيش بيها..سلاح+دقن=حاجات كتير

رحت قلتلو لالالا اوعى تتكلم عن الدقون
دة مجلس الشعب كلو دقون دلوقتي ف ضحك وضحكنا وكدة

المهم وهوا بيضحك نادا الأمين بسرعة وقالو هات الواد دة

كان في واحد معدي عالرصيف

الأمين جري ومسكو وجابو
?اح المقدم قالو طلع اللي معاك

قالو مفيش ياباشا

قالو طب وريني كدة

وراح حاطط ايدو ف جيب الواد طلع قرن عليها نجوم

قالو ايه دة
انا ببص عالواد لقيتو غرقان وجايب بول وميا وحاجات كتيررررررررررررر

رحت قلتلو استأذن انا

قالي اتفضل

شفت من بعيد حطوه ف البوكس

loverlover 12-01-21 04:00 PM

رد: جاب ميا
 
الحمد لله ان ربنا ستر
حمد لله على السلاااااااااااااااااااااااامة

hosam ibrahem 12-01-21 04:02 PM

رد: جاب ميا
 
ربنا سترها معك........بالتوفيق في الامتحانات

Timo Jean 12-01-21 04:03 PM

رد: جاب ميا
 
ههههههههههههههههههههههههههه


ربك بيسترها مع عبيده

ربنا يسترها معاك ومعانا ان شاء الله

pooforever_2010 12-01-21 04:05 PM

رد: جاب ميا
 
الحمد لله ان ربنا ستر
حمد لله على السلامة
يا ريت متمشيش بيها تانى
وبطل بخل انت مقلتش لابن عمك يجيلك هو عشان متعزموش على حاجه
ههههههههههههههههههههه

big man 12-01-21 04:09 PM

رد: جاب ميا
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حمد اللة على السلامة اهم حاجة انك متمسكتش

medo magdy 12-01-21 04:10 PM

رد: جاب ميا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 288694)
الحمد لله ان ربنا ستر
حمد لله على السلاااااااااااااااااااااااامة

الله يسلمك ياحبيبي

الحمد لله

ربنا ما يوقعك ولا يوقع حد ف ضيقة

amr naser 12-01-21 04:11 PM

رد: جاب ميا
 
حمد الله على السلامه يا ميدو

Mohamed Mahmoud 12-01-21 04:11 PM

رد: جاب ميا
 
ربنا يسترها معاك و معانا

big man 12-01-21 04:20 PM

رد: جاب ميا
 
كويس انو مجبش حاجة تانية هههههههههههه

ahmed6394 12-01-21 06:19 PM

رد: جاب ميا
 
ابقى خلى بالك بعد كده

ĴΘĶЄЯ 12-01-21 07:33 PM

رد: جاب ميا
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جامد
ربنا يستر علينا يارب

NEW_Year 12-01-21 07:52 PM

رد: جاب ميا
 
لالالا يا ميدو ابقي هات القرن اشلهالك معايا هههههههههههههههه

بقي يا رجل تشمي بقرن في الزمن دا
الا قولي صحيح القرن الي كانت مع الواد جامدة ولا اي كلام ؟
انا لو منك اتفق مع الرتبة الي واقفة وقولة بايع القرن دي علي كام ههههههههههههههههه
طبعا بهزر وعلي فكرة في ناس كتير بتعمل مصالح من كدا للاسف يعني :)

mido axis 12-01-21 10:10 PM

رد: جاب ميا
 
الحمد الله انها مجتش فيك و ربنا يسترها

Max.1 12-01-21 11:17 PM

رد: جاب ميا
 
هههههههههههههههه الحمد لله ربنا ستر و مطلعش مقدم رخم و طلبت فى دماغه يفتشك و حمد على السلام يا ميدو

hogan 12-01-22 10:17 AM

رد: جاب ميا
 
ربنا يسترها معاك و معانا

fadeel79 12-01-22 10:20 AM

رد: جاب ميا
 
على فكرة شكلك بتاع مشاكل يا ميدو ( كسرت الازاز ) ( مطوة قرن ) الظاهر انى هبلغ عنك قريب هههههههههههه

abdella300 12-01-22 10:49 AM

رد: جاب ميا
 
حمد لله على السلامة وجت سليمة الحمد لله وبعدين مالها الدقون دلوقتى دى وسطة حتى هههههههههههههه

big man 12-01-22 05:13 PM

رد: جاب ميا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdella300 (المشاركة 289351)
حمد لله على السلامة وجت سليمة الحمد لله وبعدين مالها الدقون دلوقتى دى وسطة حتى هههههههههههههه

على رايك:d:d:d:d


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir