![]() |
جاب ميا
ههههههههههههههههههههههههههههه
السلام عليكم كنت معدي عالمطرية وكان في زي متقولو حملة بوليس بتاع اربع عربيات بوكس وفي رتب كتير واقفة بيني وبينكو كان معايا حتة قرن حلوة كنت رايح اوريها لابن عمي يعني منحوس منحوس واول مرة امشي بمطواة قلت اجمد قلبي واخش عليهم عشان محدش يشك فيا كان في من بين الرتب مقدم دخلت عليه سلام عليكم عليكم السلام لوسمحت كنت عايز اسأل عن سلاح الصوت ايه اخبارو دلوقتي قالي بص اشتري ترسانة سلاح صوت لكن متمشيش بيها ممكن تطلعها تضرب ف فرح اوكي وتخليها عندك ف البيت حماية هيا معليهاش مسؤولية لكن متمشيش بيها لأن ممكن حد رخم يرميك ف الحبس لغاية ما يتكشف عليها وانا كنت مربي دقني عشان مش بحلق ايام الإمتحانات ف بيهزر وقالي بس برضو بدقنك دي متمشيش بيها..سلاح+دقن=حاجات كتير رحت قلتلو لالالا اوعى تتكلم عن الدقون دة مجلس الشعب كلو دقون دلوقتي ف ضحك وضحكنا وكدة المهم وهوا بيضحك نادا الأمين بسرعة وقالو هات الواد دة كان في واحد معدي عالرصيف الأمين جري ومسكو وجابو ?اح المقدم قالو طلع اللي معاك قالو مفيش ياباشا قالو طب وريني كدة وراح حاطط ايدو ف جيب الواد طلع قرن عليها نجوم قالو ايه دة انا ببص عالواد لقيتو غرقان وجايب بول وميا وحاجات كتيررررررررررررر رحت قلتلو استأذن انا قالي اتفضل شفت من بعيد حطوه ف البوكس |
رد: جاب ميا
الحمد لله ان ربنا ستر
حمد لله على السلاااااااااااااااااااااااامة |
رد: جاب ميا
ربنا سترها معك........بالتوفيق في الامتحانات
|
رد: جاب ميا
ههههههههههههههههههههههههههه
ربك بيسترها مع عبيده ربنا يسترها معاك ومعانا ان شاء الله |
رد: جاب ميا
الحمد لله ان ربنا ستر
حمد لله على السلامة يا ريت متمشيش بيها تانى وبطل بخل انت مقلتش لابن عمك يجيلك هو عشان متعزموش على حاجه ههههههههههههههههههههه |
رد: جاب ميا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حمد اللة على السلامة اهم حاجة انك متمسكتش |
رد: جاب ميا
اقتباس:
الحمد لله ربنا ما يوقعك ولا يوقع حد ف ضيقة |
رد: جاب ميا
حمد الله على السلامه يا ميدو
|
رد: جاب ميا
ربنا يسترها معاك و معانا
|
رد: جاب ميا
كويس انو مجبش حاجة تانية هههههههههههه
|
رد: جاب ميا
ابقى خلى بالك بعد كده
|
رد: جاب ميا
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جامد ربنا يستر علينا يارب |
رد: جاب ميا
لالالا يا ميدو ابقي هات القرن اشلهالك معايا هههههههههههههههه
بقي يا رجل تشمي بقرن في الزمن دا الا قولي صحيح القرن الي كانت مع الواد جامدة ولا اي كلام ؟ انا لو منك اتفق مع الرتبة الي واقفة وقولة بايع القرن دي علي كام ههههههههههههههههه طبعا بهزر وعلي فكرة في ناس كتير بتعمل مصالح من كدا للاسف يعني :) |
رد: جاب ميا
الحمد الله انها مجتش فيك و ربنا يسترها
|
رد: جاب ميا
هههههههههههههههه الحمد لله ربنا ستر و مطلعش مقدم رخم و طلبت فى دماغه يفتشك و حمد على السلام يا ميدو
|
رد: جاب ميا
ربنا يسترها معاك و معانا
|
رد: جاب ميا
على فكرة شكلك بتاع مشاكل يا ميدو ( كسرت الازاز ) ( مطوة قرن ) الظاهر انى هبلغ عنك قريب هههههههههههه
|
رد: جاب ميا
حمد لله على السلامة وجت سليمة الحمد لله وبعدين مالها الدقون دلوقتى دى وسطة حتى هههههههههههههه
|
رد: جاب ميا
اقتباس:
|
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir