![]() |
Mossberg
|
رد: Mossberg
يسعدنى ان اكون اول واحد يعبرلك عن اعجابى الشديد بالموضوع المتميز
|
رد: Mossberg
اقتباس:
|
رد: Mossberg
انا من اشد المعجبين بالندقية دى و نفسى اقتنيها ولو شمال بس للاسف غالية شوية يعنى فى حدود ١٥ الى ١٧ الف بس اييييييييه مزيكككككككككككككا
|
رد: Mossberg
جمدااااااااا و عن تجربه شخصيه و جباره بالطلقات السلج
و للعلم ان دي بندقيه تسليح الشرطه المصريه |
رد: Mossberg
ماهى دى اللى ضربوا بيها المتظاهرين فى التحرير و لازالوا
|
رد: Mossberg
حرااااااااااااااام انا اتعقدت
|
رد: Mossberg
ايه الحلاوه دى الرائع ما يجيبش الا الرائع تحياتى لك وللمشاركين
|
رد: Mossberg
اقتباس:
|
| الساعة الآن 02:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir