![]() |
سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
على رأى المثل .. أضربى يا حكومة .. لمى الفوارغ و القنابل يا بلطجية . http://www13.0zz0.com/2012/02/08/07/248376496.jpg |
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
ايه يا حج احمد صباح الفل
هههههههههههههههههههههههههههههههههه انت قصدك يعنى ان الى بيحدف طوب على وزارة الداخليه المصريه ده من الثوار ؟؟؟ وايه يعنى لما يستخدم رصاص حى حتى مش خرطوش طالما دفاع عن مبنى وزارة الداخليه انت شايف ان ده فيه غلط ؟؟؟ ولا انت قصدك وموافق ان الضرايب تتحرق واخواتك الى لسه سنهم معداش 20 سنه وبياخد 160 جنيه فى الشهر وكل زنبه انه مكملش تعليمه ودخل تجنيده فى الامن المركزى ويقف يتحدف بالطوب وهو فى مكان اكل عيشه هو ده الصح وهى دى الاصول؟ |
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
حبيبى يبو حميد
اقسملك بالله انا فرحا جدا وسعيد جدا جدا جدا بالمجلس والله لان اخيرا بقا فى ناس بتختلف وتتخانق مع بعض علشان خاطر شعبهم الحمد لله انى عشت وشوفت ده بصراحة تعرف فى اليابان و امريكا فى مجلس النواب بيحدفو بعض بالبيض و الجزم علشان خاطر شعبهم طول عمرى اشوف احمد عز يزغر بيعنه كدة للعضو لما يجى يتكلم يروح قاعد على طول زى لكلب لأنه خايف طبعا لسبوبه بتعته تنقطع انما دلوقتى مهما كان الى بيحصل من اختلافات وحاجات ملهاش لزمه من وجه نظرنا مصلحة علشان خاطر الشعب ولو لقينا الناس الى قاعدين فى المجلس دول اتفقو مع بعض ومبقاش فى اختلافات يبقى فى حاجة مش مظبوطة وربنا يصلح الحال يا حبيب قلبى ويسترها على بلدنا يارب ويحرق بجاز مبارك وكلابه يارب |
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
أصلى ......... |
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
حلوة اوى الصورة يابوحميد .. وفعلا الحكومة بقت سايقة الهبل على الشيطنة
والشعب خلاص اتفرق كل واحد بقى بيدور على مصلحته الشخصية سواء مصالح فئوية أو مصالح أفراد وفه فى النص شوية مش عارفين يروحوا فين ولا يقفوا مع مين فشوية منهم يروح يحدف طوب ومفكر ان هي دي الثورة وخلاص الحرب قامت وهنطرد الإنجليز وشوية يقول منهم للللللللللللللله كفاية كدة خربتوا البلد ,, انتوا قابضين يا عملاء ياخونة وفيه شوية كدة صغيرة حزب الكنبة اللى بيقولوا عليهم دول .. والله ناس رايقة الناس دي تقبل خالص تحياتي اخي الكريم على طرحك الرائع وأرفع القبعة للأخ الكريم كفافي على كلامه ( الموزون ) |
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اي يا جدعان اللي بيحصل ده
وبعدين مين الشمام اللي بيام وراهم ده هههههههههههههه والله منظر يضحك وعلى راي المثل هم يبكي وهم يضحك تسلم يا ابو حميد |
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
جزاك الله خيرا
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
بس بتاع الشرطة بيضرب قنابل مسبلة للدموع مش خرطوش
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
تسلم يا معلم
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
|
Re: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
ربنا يصلح الحال
|
رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اللهم أمين ..
|
| الساعة الآن 08:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir