الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=24739)

amin hegazy 12-02-26 01:50 PM

كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عارف الظروف اللى بتمر بيها طبعا اليومين دول وكل الأعضاء عارفين الاحزان اللى انت فيها
ورغم كده مش هنعدي يوم عيد ميلادك غير لما نقولك كل سنه وانت طيب
وان شاء الله ربنا يرحم ابن عمك ويجعله من الشهداء

smsm saber 12-02-26 01:58 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
كل سنه وهو طيب

ahmed6394 12-02-26 02:28 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 

ahmed6394 12-02-26 02:29 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 

Max.1 12-02-26 04:54 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
الليلة عيد ميلادك

الليلة تغني الطيور

عبر مر العصــــور

عيد تغنت به الالسنة..والاشعار

وعم الخير علي كل صديق وجار

ترحب بعيد ميلادك بالورود والازهار

يلا نباركــ لاجدع راجل فى الكون

Angel 12-02-26 05:34 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
كل عام و الاستاذ ابو سيف بالف خير و ان شاء الله السنة الجاية تكون فى ظروف احسن من كدة

mido axis 12-02-26 05:36 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
كل سنة وانت طيب يا ابو سيف و عقبال 100 سنة

doos99 12-02-26 05:44 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
كل سنه و انت طيب و عقبال 10000 سنه

kiko_2015 12-02-26 07:21 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
والله كل يوم بعتز بالمنتدي ده اكتر و كل يوم بتأكد ان المنتدي ده مش مجرد تجاره او كلام..ده انتم كلكم اخواتي والله و ربنا يديم المعروف..و ان شاء الله عدد كبير مننا هنتجمع في حدائق القبه يوم الخميس..اتمني كلكم تشرفوني ..وشكرا لكم جميعا و للاستاذ امين حجازي صاحب الموضوع و اللي كان صاحب موضوع عيد ميلاد اخويه و حبيبي سيد لبيب بردو

Ahmed El Sarky 12-02-26 07:26 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 

كل سنة وانت طيب يا كبييييييييييييييييييييييييييييييييير

ĴΘĶЄЯ 12-02-26 07:26 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
http://www.heandshe2.com/uploader/im...10_1583_66.gif
http://www.ankawa.com/forum/index.ph...h=803945;image

fidodido 12-02-26 07:41 PM

رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
 
كل سنه و انت طيب يا ابو سيف و يارب العام القادم احسن من العام اللي فات


الساعة الآن 03:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir