الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   مين بيعمل الحركة دى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=24762)

Angel 12-02-26 08:36 PM

مين بيعمل الحركة دى
 
بسم الله الرحمن الرحيم

مين فينا بيعمل الحركة دى و هو بيذاكر

طبعا انا كنت على طول بعملها و اتقفشت مرة هههههههههههههههههههههه :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...41477208_n.jpg

ĴΘĶЄЯ 12-02-26 08:59 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
انا ديما بعملها بس المشكلة انى بقالى 4 سنين مش باخد كتب دراسية
يعنى بقيت بتقفش كتير

Angel 12-02-26 09:03 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 320299)
انا ديما بعملها بس المشكلة انى بقالى 4 سنين مش باخد كتب دراسية
يعنى بقيت بتقفش كتير

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا سايب الدراسة بقالى 4 سنين اساسن ههههههههههههههههههه :d

medo magdy 12-02-26 09:51 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
هههههههههههه
أنا عاملها اهه دلوقتي وحياتك عندي

ahmed6394 12-02-26 10:33 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
ههههه الحركة ديه جامدة

ahmed6394 12-02-26 10:34 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
لو حد قالى اللعبة الى الواد بيلعبها هديلوا احلى تقييم

Angel 12-02-26 10:38 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo magdy (المشاركة 320320)
هههههههههههه
أنا عاملها اهه دلوقتي وحياتك عندي

ههههههههههههه
يا فاشل ‏...‏ يا فاشل يا فاشل يا فااااااشل

Angel 12-02-26 10:39 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 320339)
ههههه الحركة ديه جامدة

اه طبعااا ‏:d

Angel 12-02-26 10:41 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 320340)
لو حد قالى اللعبة الى الواد بيلعبها هديلوا احلى تقييم

تقريبا سوبر ماريو او لعبة بتاعة دبابات كدة مش فاكر اسمها

mido axis 12-02-26 11:35 PM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
الحركة ديه اساس اى طالب بيزاكر

medo magdy 12-02-27 01:45 AM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 320345)
ههههههههههههه
يا فاشل ‏...‏ يا فاشل يا فاشل يا فااااااشل

ههههههههههههههههههههههه

medo magdy 12-02-27 01:46 AM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 320340)
لو حد قالى اللعبة الى الواد بيلعبها هديلوا احلى تقييم

يابرنس دة بيلعب أنجري بيردس
على ايفون فور أو فور إس كمان

Angel 12-02-27 08:34 AM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo magdy (المشاركة 320441)
ههههههههههههههههههههههه

قوم ذاكر يا دكتور هههههههههههههه :d

Angel 12-02-27 08:35 AM

رد: مين بيعمل الحركة دى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo magdy (المشاركة 320442)
يابرنس دة بيلعب أنجري بيردس
على ايفون فور أو فور إس كمان

معرفش بقة انا بلعب انجري بيردس على جوجل بلس :)


الساعة الآن 03:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir