![]() |
خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جمعة مباركة عليكم وعلى الأمة الإسلامية فين الناس ياجماعة راحو فين فين المشاركات والناس اللي بتعمل تعليقات فين المواضيع الجميلة فين الناس الجميلة المنتدى فاضي خالصصص هووووو صحرااااا فينكو يا ناسسس |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
الناس موجودة يا استاذ محمد بس كل واحد مشغول انتا عارف
|
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
هاشم وحشتنا مواضيعك ياهاشممممم بجد بقا
هنطلك ف التليفون دلوقت |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
الحق!!!!!!!!
قالك يمنع الإعلان ف التوقيع!!!!!!!!!! تصدق لسا واخد بالي دلوقتي!!!!!!!!!!!!!!!! طيب مسحو الإعلان يمسحو ليه الزيطة اللي انا عاملها على الجالاكسي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لا تعليق يا إدارة |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
اقتباس:
تنور التليفون كلة يا باشا واللهى :) |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
اقتباس:
لانك عامل توقيع بحجم كبير جدا جدا |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
نايس توقيع يا ميدووووووووووووو
والله البيض اتقلى واتحرق خالص يا باشا |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
هههههههههههههههههه والله تعليقات زي الفل من ناس عسل :)
|
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
اقتباس:
والللللله عندككككك حققققققق هعمل ايه بس مسحولي توقيعي والزيطة اللي كنت عاملها عالجالاكسي |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
انتو مالكوش حل بصراحة هههههههههههههههههههههههه
|
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
اقتباس:
|
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
اقتباس:
هبعتلك عالخاص نط هناك |
رد: خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
اقتباس:
|
| الساعة الآن 01:54 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir