![]() |
بندقية xm52
.......................................
|
رد: بندقية xm52
35 مشاهده ولا رد
فعلا الواحد هيعتزل قريبا |
رد: بندقية xm52
والله ماشوفتها ولسه واخد بالى دلوقتى حالا
وانت اصلا مواضيعك عن السلاح النارى مينفعش الواحد يتكلم فيها انت بتجيب تحف اصلا |
رد: بندقية xm52
اقتباس:
|
رد: بندقية xm52
كالعادة متميز دائماً
خالص احترامي وتقديري على الموضوع الرائع تقبل مرورى |
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir