![]() |
سؤال هام جدا؟
انا سمعت ان التلسكوب غير قانوني يعني انا لو مركب تلسكوب علي بندقية رش وظابط شفني يعملي قضية سلاح ارجو الافادة هل الكلام دة صح؟
|
رد: سؤال هام جدا؟
للأسف نعم. بندقية ضغط الهواء مفيش أي مشكله فيها لكن التليسكوب لو الظابط رخم هيعملك مشكله.
|
رد: سؤال هام جدا؟
طيب انا بندقيتي مش دقيقة خالص وكنت ناوي اجبلها اسكوب طيب مفيش ترخيص يتعمل
|
رد: سؤال هام جدا؟
لا يوجد ترخيص لذلك.
|
| الساعة الآن 07:29 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir