![]() |
سؤال من اهل الخبرة
انا كنت شاري لسه بروني 85 وعملت الطبه عند أ ماذنجر وبيضرب كويس في البلي بس في الصوت الاجزاء مش بتتشد مع اخر طلقه ، بترجع تاني وكأنها جاهزة للضرب مع ان الخزنه مفهاش طلق .. ده عيب ايه ؟؟ طبه ؟؟ ولا ايه ؟؟؟
|
رد: سؤال من اهل الخبرة
انا كمان عندي المشكله دي
|
رد: سؤال من اهل الخبرة
بس المسدس بروني 96
|
رد: سؤال من اهل الخبرة
شوف دراع تعليق الاجزاء ممكن السستة تكون فلتت او ممكن يكون الشفة الي في الخزنة المسئولة عن رفع دراع تعليق الجزاء تكون اتكلت
تحياتي وبالتوفيق |
رد: سؤال من اهل الخبرة
اقتباس:
احسنت |
رد: سؤال من اهل الخبرة
مشكله خزنه ليس اكثر لاتقلق انها بسيطه كلمنىعلى الخاص لو لسه المووضع قائم
|
رد: سؤال من اهل الخبرة
اقتباس:
|
رد: سؤال من اهل الخبرة
اقتباس:
|
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir