![]() |
حاجه غربيه سمعتها
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مش هطول كتير بس انا سمعت من واحد صاحبي ان في محل في القاهره بيبيع مسدسات صوت بس بالتقسيط علي شهرين او 3 شهور بس انا مش مصدق الكلام ده ارجوا الرد عشان الولا ده شكله بيشتغلني كتييييييييير وشكرا |
Re: حاجه غربيه سمعتها
واسف علي التطويل
|
رد: حاجه غربيه سمعتها
بيشتغلك طبعا
|
Re: حاجه غربيه سمعتها
ده الي انا قلته برضه والله
حاسس من الاول انه بيشتغلني |
رد: حاجه غربيه سمعتها
لأ طبعا مفيش الكلام ده
|
Re: حاجه غربيه سمعتها
الف شكرا لاعضاء المنتدي وشكرا علي الردود الجميله
|
رد: حاجه غربيه سمعتها
ياعم دة هتلقية افتكرفيلم السيد ابو العربى وصل
هههههههههههههههه |
رد: حاجه غربيه سمعتها
ياريت كان فيه كده كان زمان الواحد مخلاش نفسه في حاجه
|
Re: حاجه غربيه سمعتها
الف شكر لاعضاء المنتدي المحترمين
بس اما اشوف الولا ده بس والله لموته |
رد: حاجه غربيه سمعتها
على حد علمى مفيش حاجه كده ابدا
|
Re: حاجه غربيه سمعتها
كلام غير صحيح بلمره
|
Re: حاجه غربيه سمعتها
شكرا للردود الاعضاء المحترمين
مع تحياتي |
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir