الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟ (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=27931)

Mo'''men 12-04-29 07:56 PM

ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
السلام عليكم ورحمة الله ... انهاردة واحد بدوي عجوز اوي طلعلي ويبلي عتيقة من عندو عتلة مش كسر سوستتها مكسورة و العتلة منفصلة من ناحية السوستة ...السؤال بقي...الويبلي دي فيها أمل تتصلح و سوستتها تبقي موجودة علما بأني من الاسكندرية.. انا فكرت ابدل الكرال الجديدة بتاعتي بالويبلي بتاعتو .. و مين ممكن يصلحها ؟

عادل عبده 12-04-29 08:03 PM

رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
والله يا صديقى الويبلى ويبلى ولو كانت خرده
بس السؤال هنا بقى
هى تتصلح ولا فعلا خرده
وهلى هى هتصطاد معاك ولا الكرال رغم سمعتها الوحشه صياده والويبلى هتجيبها تتفرج عليها
ده كله لازم تحطه فى عين الاعتبار والاهم
محدش هيعرف يحكملك على الويبلى الا لما يشوف صورها وتكون صور دقيقه جدا كمان
تحياتى

eng.amg 12-04-29 08:18 PM

رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 358244)
والله يا صديقى الويبلى ويبلى ولو كانت خرده
بس السؤال هنا بقى
هى تتصلح ولا فعلا خرده
وهلى هى هتصطاد معاك ولا الكرال رغم سمعتها الوحشه صياده والويبلى هتجيبها تتفرج عليها
ده كله لازم تحطه فى عين الاعتبار والاهم
محدش هيعرف يحكملك على الويبلى الا لما يشوف صورها وتكون صور دقيقه جدا كمان
تحياتى

+++++++++++++++++++++1

حاتم يحى 12-04-29 08:56 PM

رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
انا ديما بحب المثل الى بيقول لو كان فيها الخير مكنش رماها الطير وعصفور باليد خير من الف على الشجرة

فوزى السيد 12-04-29 08:57 PM

رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
مع احترامى الشديد للويبلى بكل موديلاتة لاكنى مع رائى عادل باشا

Mo'''men 12-04-30 01:11 AM

رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
استاذ عادل والله انا اثق في ارائك جدا ...و اعتقد انها عايزة شوية شغل وبالذات انو النيشان الامامي مش موجود او مكسورو محتاجةشوية شغل ..و علي رأي الاستاذ حاتم عصفور باليد ولا عشرة عالشجر...و الحمدلله عالنعمة اللي ف ايدينا و بلاش فراغة عين :)

amr naser 12-04-30 02:14 AM

رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
 
انت ممكن تفكر فى انك تشتريها منه لو هتنفع تتصلح ومبعش الكرال ولاهم لو سعرها كويس اتوكل على الله زائد طبعا الاخز الاعتبار كلام عادل


الساعة الآن 03:21 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir