![]() |
الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
السلام عليكم ... بس كنت عايز اعرف من الخبراء ببساطة هل لو شعار السكوب اتقطع بيتغير ولا خلاص السكوب كللو بيترمي؟ هو 4*20 بوشنال و تحياتي للجميع ...
|
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
انا عندى تلسكوب المانى والصليبة اتقطعت غصب عنى وانا بصلحه وسايبه بقالى سبع سنين اعتقد مابيتصلحش انا حاولت قبل كدا اعمل شعار بس للاسف فشل بالتوفيق
|
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
اقتباس:
|
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
السؤال انو الصليبة دي بتتباع ولا اروح ادور علي سكوب جديد؟
|
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
اقتباس:
انا عملت شعار لواحد قده كده بس بينى وبينك مش مستاهل تعبه |
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
اقتباس:
|
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
وممكن برضو تجيب تلسكوب صغير مستعمل وتفك الحلقة بالشعار وتركبها عندك
|
Re: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
كويس انك عملت موضوع .... ان شاء الله حد يفيدك و لو لاقدر الله مفيش امل ماتنسانيش في القاعدة
:p :p |
Re: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
عملت ايه ؟؟؟؟؟
|
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
باذن الله تتحل المشكلة
|
Re: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
| الساعة الآن 05:36 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir