الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29216)

Mo'''men 12-05-27 02:17 PM

الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
السلام عليكم ... بس كنت عايز اعرف من الخبراء ببساطة هل لو شعار السكوب اتقطع بيتغير ولا خلاص السكوب كللو بيترمي؟ هو 4*20 بوشنال و تحياتي للجميع ...

ahmed yasser 12-05-27 02:31 PM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
انا عندى تلسكوب المانى والصليبة اتقطعت غصب عنى وانا بصلحه وسايبه بقالى سبع سنين اعتقد مابيتصلحش انا حاولت قبل كدا اعمل شعار بس للاسف فشل بالتوفيق

عادل عبده 12-05-27 02:34 PM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser (المشاركة 374580)
انا عندى تلسكوب المانى والصليبة اتقطعت غصب عنى وانا بصلحه وسايبه بقالى سبع سنين اعتقد مابيتصلحش انا حاولت قبل كدا اعمل شعار بس للاسف فشل بالتوفيق

طب ما تبيعه او تصلحه

Mo'''men 12-05-27 07:15 PM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
السؤال انو الصليبة دي بتتباع ولا اروح ادور علي سكوب جديد؟

عادل عبده 12-05-27 07:21 PM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo'''men (المشاركة 374746)
السؤال انو الصليبة دي بتتباع ولا اروح ادور علي سكوب جديد؟

فى ناس بتعيد تصنيعه وفى ناس بتنجح وناس بتفشل
انا عملت شعار لواحد قده كده
بس بينى وبينك مش مستاهل تعبه

ahmed yasser 12-05-27 07:52 PM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 374749)
فى ناس بتعيد تصنيعه وفى ناس بتنجح وناس بتفشل
انا عملت شعار لواحد قده كده
بس بينى وبينك مش مستاهل تعبه

فعلا دا حصل معايا وفكيت الحلقة اللى عليها الشعار جواه ولزقت عليها خيطين رفيعين جدا بامير بس طلع شكلهم لما تبص من جوا التلسكوب مش حلو خالص فسبته وجبت واحد جديد انتا ممكن تعمل كدا بس هيقرفك ومش هيديك النتيجة اللى انتا عايزها فى الاخر ‏‎

ahmed yasser 12-05-27 08:00 PM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
وممكن برضو تجيب تلسكوب صغير مستعمل وتفك الحلقة بالشعار وتركبها عندك

Bebeto 12-05-27 09:05 PM

Re: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
كويس انك عملت موضوع .... ان شاء الله حد يفيدك و لو لاقدر الله مفيش امل ماتنسانيش في القاعدة
:p :p

Bebeto 12-05-29 07:54 PM

Re: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
عملت ايه ؟؟؟؟؟

tarekvb 12-05-30 10:09 AM

رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
باذن الله تتحل المشكلة

Bebeto 12-05-30 10:07 PM

Re: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
 
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الساعة الآن 05:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir