![]() |
ايه ده
2 مرفق
ازيكم يارجاله حد منكم يعرف نوع الخرطوش الي في الصوره دي وهل هوا اقوي من العادي وايه الفرق بين دول في الصوره دي
|
رد: ايه ده
بص ياباشا الصور اللى على اليمين دى لخرطوش فعلا وطبعا مينفعش تتعرف من رأس الخرطوشة لان نسبة البارود ورقم البلى بيكون مدون على الجانب مش من رأسها ثانياً الصورة اللى على الشمال دى مش خرطوش دى التشوكات بتاعت البندقية ودى بتركب على اول الماسورة من جوا ووظيفتها تحديد هل البلى حيطلع قريب من بعضو ولا حيفرش يعنى حيبعد عن بعضوا ودى طبعا على حسب راحتك انتا فى ناس بتحب الخرطوش يفرش اوى لو بيستعمل خرطوش نمرة 6 بارود 35 وانا واحد منهم طبعا ( اتمنى اكون وصلتلك المعلومة ) ولو محتاج اى استفسار ده رقمى 01002007556
|
رد: ايه ده
اقتباس:
مفيش كلام تانى نفس الكلام تحياتى لسيادتك +++++++++++++++++++++++++++++1 |
رد: ايه ده
الف شكر يارجاله والله انا كنت فاكره خرطوش ستيل ولا حاجه :d
|
رد: ايه ده
طيب والتشوك ده بيجى مع البندقية ولا انا بشتريه وازاى اخليه يفرش او لا
|
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir