الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   مواقف ونوادر المتصلين بيا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29516)

محمد ياقوت 12-06-02 05:01 PM

مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
اليوم السبت الموافق 2 - 6 - 2012 الموبيل رن رديت عليه لقيت واحد بيسئل عن كاتم صوت لمسدس قلت اسف انا معنديش لا كاتم ولا حى ولا حتى جراب يصلح لمسدس حى كل شغلى فى الصوت الصوت فقط وكان الرد مفاجاه انو عايز كاتم صوت لمسدس صوت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه انتابتنى هستيريه من الضحك المتواصل لدرجه انى مقدرتش اتكلم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
المهم تمالكت نفسى وقلت يعنى ازاى مسدس صوت تركبلو كاتم صوت يبقى ايه لزمتو من الاساس ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه رد وقلى لو سمحت عايز الكاتم قلت فى حل ممكن يوفر عليك ولا تشترى كاتم او غيرو انت فضى الخزنه من الطلق واضرب على الفاضى هتلاقى الصوت مكتوم ومش هيعمل ازعاج ما كان منو الا انو قالى هتتريق يا حمااااااااااااااار هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وشتمنى ههههههههههههههههههههههه وانا فى حاله هستريا من الضحك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احمد فتحي 12-06-02 05:10 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
ههههههههههههههههه

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-02 05:18 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. الراجل ده برنس والله .. بيسأل على كاتم صوت لمسدس صوت .. ههههههههههههههههههههههههههههههههه

محمد ياقوت 12-06-02 05:23 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 378502)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. الراجل ده برنس والله .. بيسأل على كاتم صوت لمسدس صوت .. ههههههههههههههههههههههههههههههههه

برنس برنس ايه هو برنس وانا اللى حمار هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-02 05:30 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 378506)
برنس برنس ايه هو برنس وانا اللى حمار هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

ههههههههههههههههه لا يا باشا مين قال كده .. ده انا بتتريق عليه .. ف بقول عليه برنس .. هههههههههههههههه عشان منجيبش سيرة حد برضه :p:p:p:p

Bebeto 12-06-02 05:38 PM

Re: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
والله الراجل ده شكله عامل احلي دمااااااااااااااااااااااااااااااااغ ......... و انت طبعا شكلك عملت احست دماغ منه
:d

fidodido 12-06-02 05:48 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
كان في حد برده كتب علي المنتدي نفس الموضوع و قال عاوز كاتم و لما اتسال قال
" المسدس الصوت بقي معروف و منتشر لما يكون في كاتم الناس هتفتكره حي " !!!!!!!!!!!!!!!!
اي كلام يا عبد السلام هههههههههههههههههههههه
الكاتم ممنوع قانونا اصلا

عبــ الله ــد @ 12-06-02 05:55 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
الراجل دا ذكي قوي

عبــ الله ــد @ 12-06-02 05:55 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
مفيش قصص تانية ولا ايه ؟

mohamed salah hassan 12-06-02 06:00 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه ده راجل دماغ

The_Guardian 12-06-02 06:49 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه عبيط أوى

محمد حافظ بك 12-06-02 07:37 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
هههههههههههههههههههههه ياقوت باشا يمكن انت ظلمت الراجل و قصده عاوز كاس خرطوش لانه شبه الكاتم

Egyptian_Destroyer 12-06-02 07:42 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
ههههههههههههههههههه تلاقيه عايز كاس الصواريخ و مفكره كاتم ههههههههههههه

fishtic 12-06-02 07:46 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
كان في واحد حمار بقوله نفسنا نعرف حد ف المانيا يجبلنا مسدسات وبنادق وطلق
قالي لو لقيته خليه يجيب كاتم صوت لمسدسات الصوت
رديت عليه نفس رد استاذ محمد قاللي عشان الواقعية
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

محمد ياقوت 12-06-02 08:03 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
موقف تانى واحد قابلنى واخد مسدس بى 29 وطلق صوت وانا معاه طلع جراب وحط فيه المسدس وخلع حزام البنطلون وركب فيه الجراب وبعد ما ركب الجراب و لقيتو مركب الجراب والمسدس بالمقلوب هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يعنى مقبض المسدس ف مقابله الارض والماسوره لفوق يعنى لو هيخرج المسدس هيمسكو من الماسوره هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه كل اللى عملتو قلت ربنا يكفيك شروووووووووووووووووووووو بعدها بيومين اتصل بيا ويقولى المسدس بايظ بايظ مش عايز يضرب قلتلو تعالى اشوف فى ايه ولو كده اغيرو لقيتو شادد الامان يعنى مئمن المسدس فهمتو انو لو هتضرب لازم تلغى الامان ومشى بعدها اتصل بيا تانى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه وقلى المسدس بايظ قلت فى ايه تانى قلى مش بيضرب قلتلو تعالى بصراحه انا تعبت منك تعالى خد فلوسك المهم جانى تانى ابص فى المسدس الاقى الخزنه مليانه طلق واتاريه بيملى الخزنه ويحاول يضرب من غير ما يعمر ويسحب طلقه فى الماسوره ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طبعا الغلط كان عندى كان المفروض انى اول ما اشوف العميل واعرف انو قليل الخبره افهمو واعلمو كيفيه الاستعمال

Shooter1 12-06-02 08:18 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
ايه ياجدعان ده انتوا ناس فاهمة يعنى هو انتوا ليه مش عاوزين تقتنعوا ان لكل واحد وجهة نظر بتختلف من انسان لاخر ودى فروق فردية وفى ناس قليلة الخبرة ولما بتيجى تسأل بتسأل بحسن نية لغرض التعلم والفهم المفروض من كل واحد خبير فى مجاله بيساعد التانى علشان يبقى فاهم مش نفضل نتريق على خلق الله
ارجو ان ماحدش يزعل من الرد بتاعى

محمود القاضى 12-06-02 08:59 PM

رد: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
[QUOTE=محمد ياقوت;378486][color="navy"][size="5"]اليوم السبت الموافق 2 - 6 - 2012 الموبيل رن رديت عليه لقيت واحد بيسئل عن كاتم صوت لمسدس قلت اسف انا معنديش لا كاتم ولا حى ولا حتى جراب يصلح لمسدس حى كل شغلى فى الصوت الصوت فقط وكان الرد مفاجاه انو عايز كاتم صوت لمسدس صوت

خاطبوا الناس على قدر عقولهم
و الله هو الموقف دمه خفيف
بس انا بيتهيقلى ان الراجل يقصد كأس الصواريخ
لان الناس العاديه تعرفه بكاتم الصوت بس
هو ده ممكن يكون الموضوع

NEW_Year 12-06-02 10:09 PM

Re: مواقف ونوادر المتصلين بيا
 
هههههههههههههههههههههههه


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir