![]() |
استفسار بالنسبة للبايبود
2 مرفق
ايه الفرق يا جماعة بين الاتنين دول ؟؟؟
يعني اللي في الماسورة ماشي ... طيب بالنسبة للتاني بيركب ازاي ؟؟؟ انا بشوفه بيركب في الدبشك ... بس هل ده لو جبته هيركب علي الكرال ؟؟؟؟ و اجيب انهي احسن من برة ؟ |
رد: استفسار بالنسبة للبايبود
1 مرفق
اخى العزيز بعد التحية.
بالنسبة للكرال اشترى الحامل الموجود فى الصورة الاولى شوف صورة بندقيتى. بالنسبة للحامل الموجود فى الصورة الثانية شوف الفيديو. تحياتى. |
Re: استفسار بالنسبة للبايبود
شكرا يا استاذ عادل .... حضرتك كنت جايبه منين و بكام ؟؟
|
Re: استفسار بالنسبة للبايبود
استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟
|
رد: استفسار بالنسبة للبايبود
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره زائد انه خفيف الوزن وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف |
Re: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
و بفكر اقول لأخويا يجيبهولي و هو جي من امريكا |
Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
|
رد: استفسار بالنسبة للبايبود
أتصل بالشيخ كريم ممكن يكون عنده.
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=26215 |
رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
لكن ساعتها هابقى اشوف وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى |
رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
|
Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة ياريت تراجع الفيديو هيعجبك |
Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir