الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   استفسار بالنسبة للبايبود (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29637)

Bebeto 12-06-05 09:00 AM

استفسار بالنسبة للبايبود
 
2 مرفق
ايه الفرق يا جماعة بين الاتنين دول ؟؟؟
يعني اللي في الماسورة ماشي ... طيب بالنسبة للتاني بيركب ازاي ؟؟؟ انا بشوفه بيركب في الدبشك ... بس هل ده لو جبته هيركب علي الكرال ؟؟؟؟
و اجيب انهي احسن من برة ؟

adel152 12-06-05 12:34 PM

رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
1 مرفق
اخى العزيز بعد التحية.
بالنسبة للكرال اشترى الحامل الموجود فى الصورة الاولى شوف صورة بندقيتى.
بالنسبة للحامل الموجود فى الصورة الثانية شوف الفيديو.
تحياتى.


Bebeto 12-06-05 12:40 PM

Re: استفسار بالنسبة للبايبود
 
شكرا يا استاذ عادل .... حضرتك كنت جايبه منين و بكام ؟؟

M.Hatem 12-06-05 12:43 PM

Re: استفسار بالنسبة للبايبود
 
استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟

القبطان المصرى 77 12-06-05 12:47 PM

رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف

Bebeto 12-06-05 12:47 PM

Re: استفسار بالنسبة للبايبود
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem (المشاركة 380292)
استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟

الشيخ كريم كان عنده و خلص تقريبا ... كان ب 250
و بفكر اقول لأخويا يجيبهولي و هو جي من امريكا

Bebeto 12-06-05 12:48 PM

Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 380295)
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف

عشان كدة بدور علي واحد زي الاولاني .... هتجيبه منين يا باشا ؟؟

adel152 12-06-05 12:50 PM

رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
أتصل بالشيخ كريم ممكن يكون عنده.
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=26215

القبطان المصرى 77 12-06-05 12:53 PM

رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 380299)
عشان كدة بدور علي واحد زي الاولاني .... هتجيبه منين يا باشا ؟؟

والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى

adel152 12-06-05 12:55 PM

رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 380307)
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى

لو اتعمل بلدى مش حيعجبك. فى ناس حاولت بس طلع مش قد كده.

Bebeto 12-06-05 01:03 PM

Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 380307)
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى

في فيديو كنت رافعه عامل بايبود تحححححفة
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة
ياريت تراجع الفيديو هيعجبك

Bebeto 12-06-05 01:24 PM

Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 380317)
في فيديو كنت رافعه عامل بايبود تحححححفة
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة
ياريت تراجع الفيديو هيعجبك
http://www.youtube.com/watch?v=hhjh9...eature=related

قلت ايه يا باشا ؟؟؟


الساعة الآن 11:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir