الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   مطلوووووووووووووب (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=30633)

TheLegnedkiller 12-06-24 12:53 AM

مطلوووووووووووووب
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لو سمحتم يا جماعه انا محتاج بندقيه خردق تكون سعرها حنين يعني في حدود 400 جنيه

ده كل ميزانيتي

انا لسه مبتدأ يعني معرفشي اي حاجه في البنادق

يعني عاوز واحده اتعلم عليها وتستحمل معايا

ويكون استخدامها بسيط

تكون رقم 2

انا من المنصوره بس ياريت الي معاه يكون من المنصوره

ده رقم موبايلي 01095725273

TheLegnedkiller 12-06-24 01:25 AM

رد: مطلوووووووووووووب
 
ايه يا جماعه مافيش ولا ايه

TheLegnedkiller 12-06-24 02:03 AM

رد: مطلوووووووووووووب
 
انا بقول للاعضاء الي معاه يكون من المنصوره لاني كان اتعمل معايا حوار واتسرقت عشان في عضو هنا قالي انزل بنها


هتلاقيني منتظرك هناك وهبعلك مسدس صوت ايكول جاكال ب 700 جنيه

والحمد لله اتسرقت

عشان كده انا مش عاوز انزل اي حته تاني عشان متسرقشي تاني

هو ده السبب عشان انا قلت المنصوره

اسف علي التطويل

عبووود 12-06-24 02:06 AM

رد: مطلوووووووووووووب
 
ربنا يعوض عليك .. ويرزقك ..

Champion 12-06-24 02:22 AM

رد: مطلوووووووووووووب
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 393344)
انا بقول للاعضاء الي معاه يكون من المنصوره لاني كان اتعمل معايا حوار واتسرقت عشان في عضو هنا قالي انزل بنها


هتلاقيني منتظرك هناك وهبعلك مسدس صوت ايكول جاكال ب 700 جنيه

والحمد لله اتسرقت

عشان كده انا مش عاوز انزل اي حته تاني عشان متسرقشي تاني

هو ده السبب عشان انا قلت المنصوره

اسف علي التطويل

ربنا يرزقك خير و بلاش الأسلحه البيضه علشان دي سبب البلاوي
و يا ريت تبطل تجاره فيها
و بعدين مين اللي سرقك و سرقك ازاي ؟

TheLegnedkiller 12-06-24 02:16 PM

رد: مطلوووووووووووووب
 
عضو كان هنا اسمه كام محمد وكان عامل موضوع في قسم المسدسات الصوت

انا رحتله بنها عشان اجيبه

وانا باخد المسدس لقيته رفع سلاح هو وناس معاه كتير والحمد لله اتسرقت

حسبي الله ونعم الوكيل فيه

وربنا يعوض عليا خير

احمد نصر 12-06-24 02:25 PM

رد: مطلوووووووووووووب
 
لقيت الصقر ولا لسه

TheLegnedkiller 12-06-25 02:08 AM

رد: مطلوووووووووووووب
 
والله نزلت السوق ملقتشي الا حمام و10 او 12 كلب بس

بس انا خت نمره واحد من هناك واتفقت معاه انه هيجبلي صقر وهيكلمني وان شاء الله هنزل الجمعه الجايه ان شاء الله

اجيبه منه ده لو عرف يتصرف فيه


الساعة الآن 06:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir