![]() |
هو لية !
هو لية موضوعى أتمسح ( مبروك لمصر ) بما أن مفيش ختى أخطار على الخاص من الأدارة يبقى أنا كمان مش ح أعمل الموضوع فى الأقتراحات و الشكاوى :) و يبقى حد ينقلة ..... اللى فى الناس فى الناس ........... :cool: |
رد: هو لية !
حضرتك عارف انه مخالف وموضوعك ده مش حيتنقل الشكاوى بس حمسحه
|
| الساعة الآن 01:54 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir