![]() |
يا رجالة انا هتجنن خلاص ارجو الافادة
السلام عليكم ورحمة اله وبركاته انا عندى بندقية جامو cf20 وضربت بيها من كام يوم يمامة وغراب قامو مريشين وماوقعوش وضربت بيها على زجاجة ميه زجاج ماحصلهاش حاجة دلوقتى ضربت بيها خشبة خرمتها حوالى 4سم لجوه يبقى كدا البندقية ضعيفة ولا ايه ؟؟ ملحوظة الرش مارسمان
|
رد: يا رجالة انا هتجنن خلاص ارجو الافادة
غير الرش
لو ضربت برش جامو اي نوع هتحس بالفرق والمسافه الي بتضرب منها كام ياتري ؟ |
رد: يا رجالة انا هتجنن خلاص ارجو الافادة
جرب يا كبير الرش الجامو مثلا و شوف اية الى هيحصل
|
رد: يا رجالة انا هتجنن خلاص ارجو الافادة
استاذ احمد .. اولا حاول تقوم بالنفخ فى الماسورة وتلاحظ هل يوجد تسريب ام لا .. او تشفط الهواء من الماسورة وتضع طرف لسانك على فتحة الماسورة وتشوف هل هيفلت ولا لا .. دول طريقتين عشان تطمئن على الجلبة .. ثانيا حاول تفك البندقية وتطمئن على السوسته وشوف هل معووجة كتير ولا لا .. ويا ريت لو تقول السوسته والجلبة اخر مرة مغيرهم من امتى ؟ وضربت بيهم كام رشة ..
تحياتى ومستنى الرد .. |
رد: يا رجالة انا هتجنن خلاص ارجو الافادة
انا ماغيرتش اى حاجة من ساعة ما جبتها من حوالى 8سنين بس هجرب كدا واشوف وشكراا على المعلومات يا جماعة
|
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir