الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   خدمه من تجار واعضاء المنتداى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=31155)

محمد مصطفى جحا 12-07-07 06:45 PM

خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
2 مرفق
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا عاوز خدمه من الناس اللى فى المنتدى انا جبت بندقيه من واحد صاحبى بس محتاج ناشينكان خلفى ليها انا لقيت واحد فى المنتدى حاطط نفس صور البندقيه انا بعتزر له بس انا مش عرفت اصورها علشان مش عندى كاميرا

القبطان المصرى 77 12-07-07 07:33 PM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
البندقيه دى على ما اعتقد
صينى
واسمها ايجل
نمره 2
والناشنكاه بتاعها عباره عن مسطره مدرجه فقط بتركب فوق القاعده بتاعة الناشنكاه اللى فى الصوره دى
وسعرها 15 جنيه عند فتح الله اسكندريه
بس ماعرفش بقى فى القاهره ايه نظام الاسعار

محمد مصطفى جحا 12-07-07 07:46 PM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
الف شكر على الرد اسم البندقيه بايونير وهى فعلا نمره 2 لو موجود فى اسكندريه ممكن تشتريه وتبعته فى ميدل است وانا ابعتلك الفلوس بتاعته لاانه مش موجود فى القاهره او انا ليا واحد صاحبى هناك ممكن تقابله تدهوله

محمد مصطفى جحا 12-07-07 08:09 PM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
3 مرفق
الصور الحقيقه ياريت ياجماعه اللى يقدر يسعادنى نفسى اطلع طلعه صيد

Ahmed salama 12-07-07 09:43 PM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
عندي زيها بالظبط دي شنجاهاي صيني
والنشان بتاعها ممكن لو مش لاقيه تعملة عند أي خراط لأنة بسيط جداً جداً
ومش هيتكلف ولو حضرتك عايز صور أو مقاسات ليه أنا تحت أمرك
وهو على فكرة نفس الناشنكاه بتاع الكلاشن

محمد مصطفى جحا 12-07-09 11:13 AM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
السلام عليكم
هو انا مش عارف نوعها اه بالضيط بس هى مكتوب عليها بيونير ولو على الخراط انا ولدى خراط ممكن يعملها وبعد اذن سياتدك ابعتلى الرسومات والمقاسات

محمد مصطفى جحا 12-07-09 11:53 AM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
up
up
up
up

Ahmed salama 12-07-10 09:34 PM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
الصور والمقاسات يا فندم
http://img853.imageshack.us/img853/6265/img1287hc.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/4035/img1294rj.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/8209/img1295j.jpg
http://img804.imageshack.us/img804/5146/img1296p.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/6518/img1299fk.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/3575/img12300.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/2056/img1301m.jpg

أي خدمة أنا تحت أمر حضرتك

محمد مصطفى جحا 12-07-12 01:04 AM

رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
 
الف الف شكر ياباشا والله الواحد مش عارف يقول لحصرتك اه


الساعة الآن 11:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir