![]() |
انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
انا هشترى ريتاى بارون وخايف من الاصدااار الجديد ف متردد بين الريتاى والفرات ماجنوم
ايكول فرات ماجنوم ولا الريتاى بارون احسن ؟؟؟؟ وياريت مميزات كل واحد فيهم |
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
الفرات اصدارين والريتاي اصدارين
اصدارين الفرات مفيش فرق بينهم غير شكل المقابض اما الريتاي ف الفرق بين الاصدارين كبير جدا حدد حضرتك عاوز تقارن بين مين ومين بالظبط |
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
هات الفرات مجنم وانت مغمض
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
لو دى اول طبنجه صوت هتجيبها .هات الفيرات ماجنوم . لانها هتديك احساس تانى خالص
و لو عندك صوت قبل كده .هات الريتاى بارون .و كلها وجهات نظر في الاخر |
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
ازيك يا هيما اخبارك ايه .. رجاء منك ومن كل عضو يقول ليه اختار سلاح دون الاخر يعنى مثلا ذكر موقف ذكر العيوب والمميزات ... ولك جزيل الشكر |
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
الريتاى فى رايى احسن وشكله احسن كمان
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
هى فعلا اول طبنجو صوت هجيبها بس بردو متردد بين الريتاى و الفيرات مش عارف اعمل اه
هو ايه اللى صوتو اعلى فيهم الفيرات ولا الريتاى بارون ؟ |
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
انا بتهيالى الريتاى بارون احسن وحجمه حلو وشكله حلو ولو تعرف تجيب ريتاى ايجل يبقى احسن بكتير من كل دا
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
لا انا خايف من الريتاى ايجل
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
لانو كان متخزن وكدا و بعدين مش عاجبانى
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
هكتب مميزات الريتاي عن الفرات
سهولة الفك والتركيب اللون مط مش لميع الماسورة اقصر >>>>> صوت اعلى الماسورة اوسع>>>>> ف التعديل احلى وعملية اكتر بيت نار محترم واحسن بكتير من بيت نار الفرات |
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
لسه شاري لواحد صاحبي حته ريتاي بارون و الحقيقه صوت رعد و مش بيعلق و كلو تمام بس المشكله ان الزرار اللي بيرجع الشاكوش باظ و بقا عامل زي الزناد لو دست عليه حيضرب
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
هات اليعجبك شكله و ريح دماغك كله زى بعده و لو حتضرب بلى فمش حتضرب بلى اكبر من نمره ٢ فجميع الاحوال عشان هيه الافضل فالاختراق،تحياتى.
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
خلاص انا قررت اجيب الريتاى بارون :d
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
مبروك مقدما وابقى قولينا على تجربتك معاه
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
الله يبارك فيكو .... رمضان كريم يا رجالة
|
| الساعة الآن 01:25 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir