الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=31810)

big man 12-07-25 12:20 AM

مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
 
لسة مشكلة الزناد الثقيل في بندقيتي الشنغهاي موجود ومش عارف اضرب ولا طلقة الا لما تتلوح البندقية من شدة الضغط على الذناد
ومفيش حل غير اني اثبت البندقية على حاجة عشان اضرب مش عارف اعمل اية مع اني شحمت الزناد بردة مفيش فايدة

Mohamed Mahmoud 12-07-25 01:17 AM

رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
 
شوف كدة تحت التتك لو فى رجلاش هتلاقى فتحة صغير على كد الالنكية يمكن عايز يتهوى شوية

big man 12-07-25 01:59 AM

رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 408645)
شوف كدة تحت التتك لو فى رجلاش هتلاقى فتحة صغير على كد الالنكية يمكن عايز يتهوى شوية

فين التتك دة؟؟؟؟

ِAhmedAlaa2007 12-07-25 02:03 AM

رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man (المشاركة 408674)
فين التتك دة؟؟؟؟

قصده الزناد يعني

big man 12-07-25 02:07 AM

رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 408676)
قصده الزناد يعني

مشكور بس للاسف دورت مفيش

طيب هو ممكن ابرد الحتة الي بتلقط التعميرة؟؟؟


الساعة الآن 10:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir