![]() |
مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
لسة مشكلة الزناد الثقيل في بندقيتي الشنغهاي موجود ومش عارف اضرب ولا طلقة الا لما تتلوح البندقية من شدة الضغط على الذناد
ومفيش حل غير اني اثبت البندقية على حاجة عشان اضرب مش عارف اعمل اية مع اني شحمت الزناد بردة مفيش فايدة |
رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
شوف كدة تحت التتك لو فى رجلاش هتلاقى فتحة صغير على كد الالنكية يمكن عايز يتهوى شوية
|
رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
اقتباس:
|
رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
اقتباس:
|
رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
اقتباس:
طيب هو ممكن ابرد الحتة الي بتلقط التعميرة؟؟؟ |
| الساعة الآن 10:21 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir