الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   لــــلــــبـــــــــــــيـــع (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=31835)

Mo0oOo0oRA 12-07-25 07:14 PM

لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
3 مرفق
الطبنجة 14 طلقة ماسورة مقفولة بــ750 بإذن الله
مش معاها حاجة

ahmed yasser 12-07-25 07:34 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
تبدل بفولجا مفتوح وبطبة مازنجر ومعاه جراب جنب و 10 طلقات

المحارب5 12-07-25 07:54 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
ممكن معلومات عن المسدس يا باشا و8 ملى ولا 9 ملى ولو 9 ملى انا شارى بس ظبطلى سعرها

pooforever_2010 12-07-25 08:46 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
لو تبدل ببندقيه معادي نمره2
راسلني علي الخاص
تحياتي

0SNIPER0 12-07-25 08:52 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
لو سمحت انا عايز اعرف النوع دة ممكن يضرب بلى ولو ممكن التكافة كام
ارجو الافادة

khawagah 12-07-25 11:50 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
بسم الله الرحمن الرحيم
على ما أعتقد ان دى طبنجه أيكول سافا ماجنوم
الطبنجه دى عيار 9 ملى والفتح سهل جدا بس المشكله
ان أستاذ احمد مازنجر مش بقى يشتغل والطبات الى برا
قصيره مش واصله لحد بيت النار فبتالى بيسبب أعوجاج
فى الماسوره وكمان استاذ احمد بيفتحوا بنضافه شويا
وممكن الطبه تسيح وتحتاج تفور من الاخر حرام تلعب فيها

mohamedatia 12-07-26 07:22 AM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
موفق فى البييع

Mo0oOo0oRA 12-07-26 10:36 AM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
شكرا لكل الردود

الطبنجة 9 مم و ماسورة مقفولة

tarekvb 12-07-27 10:04 AM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
مسدس شكله جميل ربنا يبارك

MIDO911S 12-08-13 01:12 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
موفق في البيع

مجدي خضـر 12-08-13 02:32 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
بالتوفيق في البيع ان شاء الله ياباشا عرض محترم

sadaany 12-08-14 07:41 AM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
ان شاء الله انا اشتريت ياريت حضرتك تكلمنى 01000800523 قبل الفطار

المحارب5 12-08-14 04:55 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
هوة انت حضرتك كتبت الموضوع ونسيتو ياريت لو مش اترد الادارة اتقفل الموضوع

ahmed yasser 12-08-14 04:57 PM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحارب5 (المشاركة 419108)
هوة انت حضرتك كتبت الموضوع ونسيتو ياريت لو مش اترد الادارة اتقفل الموضوع

+11111111111111111111111

طارق عنتر 12-08-15 12:00 AM

رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
 
موفق فى البيع


الساعة الآن 01:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir