الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   سؤال مهم جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=31865)

EZEL 12-07-26 04:10 PM

سؤال مهم جداً
 
سؤال مهم جداً عاوز أعرف الفرق بين الايكول الفرات ماجنم و الريتاي ايجل
وعاوز أعرف انهو الاحسن بالضبط فيهم وكمان انهو احسن من حيث الطلقات البلي وانهي اعطاله أقل من الاخر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

EZEL 12-07-26 05:16 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
أرجو الأفااااااااادة

EZEL 12-07-26 06:23 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
أرجو الأفااااااااادة من التجار الكرام وارجو الامانة لانى بجد محتاج اشتري واحد ضروري جدااااااااااا

tarekvb 12-07-27 09:47 AM

رد: سؤال مهم جداً
 
باذن الله خبراء المنتدى هيردو

essnawy 12-07-27 03:12 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
السلام عليكم
بص يا استاذنا
انت بتحاول تقارن بين حاجتين من الصعب جدا انك تديهم ترتيب
هقولك ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الفيرات ماجنوم ( شكل مرعب و تقليدى يدى ايحاء بانه حى + حجم كبير معقول + صوت رعدددددد بجد + يمشى صوت وبلى ميقولش لا و بكفائة + موجود و بكثرة +سعره فى المتناول + مسدس منطقى )
الريتاى ايجل ( شكله كتصميم جديد على الناس يخلى الواحد لما يشوفوا معاك يسألك ده صوت ولا حى ولو بتستخدمه قدام بلطجى و لا حاجة مش هيبقى منطقى لان الناس فى مصر مابتتعودش على الجديد بسرعة +حجمه كبير جدا +صوت رعدددددد بجد +يمشى صوت وبلى كويس جدا + موجود +سعره غالى مقارنة بالفيرات + مسدس تشيله لاقتناء )
من الاخر المسدسين تحفه واى واحد فيهم هيسد و زياده حبتين والكلان اللى انا قولته ده راى الخاص بى والزتونة بتاعة الموضوع من الاخر لو هتشترى اشترى الايكول فيرات ماجنوم و اتوكل على الله المسدس ده من الاخر و ما تترددش على فكره انا عامل زيك كده قبل ما اعمل حاجه اعد اساى عليها كتير بس صدقنى من الاخر عاوز تشترى مسدس هات الفيرات و ماتندمش و السلام ختام

bravehro1 12-07-27 03:17 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
كلمني وانا تحت امرك 01007078028



tarekvb 12-07-27 04:59 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 409759)
كلمني وانا تحت امرك 01007078028




واحنا ملناش نصيب نستفيد من الاجابة يا بشمهندش يا ريت نسمع رايك فى ايهما افضل ... وجزاك الله كل خير

M.SHADY 12-07-27 05:54 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essnawy (المشاركة 409758)
السلام عليكم
بص يا استاذنا
انت بتحاول تقارن بين حاجتين من الصعب جدا انك تديهم ترتيب
هقولك ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الفيرات ماجنوم ( شكل مرعب و تقليدى يدى ايحاء بانه حى + حجم كبير معقول + صوت رعدددددد بجد + يمشى صوت وبلى ميقولش لا و بكفائة + موجود و بكثرة +سعره فى المتناول + مسدس منطقى )
الريتاى ايجل ( شكله كتصميم جديد على الناس يخلى الواحد لما يشوفوا معاك يسألك ده صوت ولا حى ولو بتستخدمه قدام بلطجى و لا حاجة مش هيبقى منطقى لان الناس فى مصر مابتتعودش على الجديد بسرعة +حجمه كبير جدا +صوت رعدددددد بجد +يمشى صوت وبلى كويس جدا + موجود +سعره غالى مقارنة بالفيرات + مسدس تشيله لاقتناء )
من الاخر المسدسين تحفه واى واحد فيهم هيسد و زياده حبتين والكلان اللى انا قولته ده راى الخاص بى والزتونة بتاعة الموضوع من الاخر لو هتشترى اشترى الايكول فيرات ماجنوم و اتوكل على الله المسدس ده من الاخر و ما تترددش على فكره انا عامل زيك كده قبل ما اعمل حاجه اعد اساى عليها كتير بس صدقنى من الاخر عاوز تشترى مسدس هات الفيرات و ماتندمش و السلام ختام

الله ينور عليك . بصراحه اجابه نموذجيه فعلا

bravehro1 12-07-27 06:24 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
اذا بتقارن في الشكل الواقعي المتداول فالفرات يكسب وفيه نوع أقوى شويه هو الريتاي بارون وهو شبيه الزيج زاور وده عن تجربه بين الانواع كلها وتحياتي لكم جميعا

bravehro1 12-07-27 06:26 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 409789)

واحنا ملناش نصيب نستفيد من الاجابة يا بشمهندش يا ريت نسمع رايك فى ايهما افضل ... وجزاك الله كل خير

انت وراي وراي ماشي ياعم عامتا وحشني مشاكست

essnawy 12-07-27 11:18 PM

رد: سؤال مهم جداً
 
شكرا استاذ m.shady


الساعة الآن 04:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir