الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   استفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=31938)

TheLegnedkiller 12-07-28 02:03 AM

استفسار
 
نبدأ بالسلام عليكم ورحمه الله وبركاته


لو سمحتم يا جماعه انا من مده وانا بشوف الاعضاء المحترمين عارضين مثلا

تلسكوبات للبيع

مره الاقي تلسكوب ب 200 جنيه

مره ب 160 جنيه

مره ب 700 جنيه

مره ب 1000 جنيه

انا بقي عاوز اعرف الفرق بينهم كلهم

يعني الفرق بينهم يعني التلسكوب ليه قدره احسن علي الرؤيه الصحيحه

ولا ايه

انا بأمانه عاوز اعرف الفرف بينهم وبين بعض

واسف علي التطويل

مع تحياتي للجميع

TheLegnedkiller 12-07-28 02:03 AM

رد: استفسار
 
والسلام خير ختام

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

marwan 12-07-28 02:08 AM

Re: استفسار
 
الاسكوبات احجام في العدسه الي انت بتشوف منها بتبقي كبيره و ديه بتبي اوضح في الرؤيه و الشعار المدرج بيئثر في السعر هو انا مش خبير انشاء الله الاعضاء يفيدوك

TheLegnedkiller 12-07-28 02:10 AM

رد: استفسار
 
شكرا علي الافاده

تقبل تحياتي

khaled imam 12-07-28 09:23 AM

Re: استفسار
 
اخي الفاضل فرق السعر ياتي من الماركة و حجم العدسة 20 او 30 او 40 او 50 لان كلما كبرت العدسة كانت الروؤية افضل اما بالنسبة للارقام المضروبة ببعضها بعد رقم قطر العدسة فهي القدرة والمدي علي التكبير والتقريب .. ارجو ان اكون قد افدتك .. ورمضان كريم


الساعة الآن 10:02 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir