![]() |
استفسار
نبدأ بالسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو سمحتم يا جماعه انا من مده وانا بشوف الاعضاء المحترمين عارضين مثلا تلسكوبات للبيع مره الاقي تلسكوب ب 200 جنيه مره ب 160 جنيه مره ب 700 جنيه مره ب 1000 جنيه انا بقي عاوز اعرف الفرق بينهم كلهم يعني الفرق بينهم يعني التلسكوب ليه قدره احسن علي الرؤيه الصحيحه ولا ايه انا بأمانه عاوز اعرف الفرف بينهم وبين بعض واسف علي التطويل مع تحياتي للجميع |
رد: استفسار
والسلام خير ختام
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته |
Re: استفسار
الاسكوبات احجام في العدسه الي انت بتشوف منها بتبقي كبيره و ديه بتبي اوضح في الرؤيه و الشعار المدرج بيئثر في السعر هو انا مش خبير انشاء الله الاعضاء يفيدوك
|
رد: استفسار
شكرا علي الافاده
تقبل تحياتي |
Re: استفسار
اخي الفاضل فرق السعر ياتي من الماركة و حجم العدسة 20 او 30 او 40 او 50 لان كلما كبرت العدسة كانت الروؤية افضل اما بالنسبة للارقام المضروبة ببعضها بعد رقم قطر العدسة فهي القدرة والمدي علي التكبير والتقريب .. ارجو ان اكون قد افدتك .. ورمضان كريم
|
| الساعة الآن 10:02 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir