![]() |
قطع غيار معادى
لدى قطع غيار معادى للبيع
* ناشنكاه خلفى بحالة ممتازة * سن نملة دبانة ( امامي ) * سوستة ( لكن لا اعرف حالتها ايه ) * جلبة ( جيدة ) * دليل السوستة تم البيع رجاء غلق الموضوع |
رد: قطع غيار معادى
بالتوفيق ان شاء الله يا جميل
|
رد: قطع غيار معادى
اشرف باشا .. ازى حضرتك ان شاء الله بالتوفيق يا باشا .. استأذنك تشوفلى سعر النشان كام عشان محتاجه لواحد صاحبى..تحياتى.
|
رد: قطع غيار معادى
انا اللى اعرفه ان الناشنكان الخلفى من 100 \ 120 جنيه لكن انا ببيع المجموعة كاملة
|
رد: قطع غيار معادى
بالتوفيق ان شاء الله
|
| الساعة الآن 01:25 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir