الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33175)

Mohamed mada 12-08-24 06:43 PM

يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
:confused: يا جماعة بابايا منعني من هوايتي وو من الصيد وبيقولي حرام و مش عارف امارس هوايتي البعشقها و كان عندي بندقية بعها من فضلكوا حد يقولي حل:confused::(

besho 12-08-24 06:47 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
انت كام سنه

XKHALEDXMM 12-08-24 06:52 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
احل لكم صيد البر والبحر
وانت بتصتاد علشان تاكل(تلغ)
مش بتوقع الطيور وتسيبها وتمشى

sniperwolf500 12-08-24 07:19 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
ابعت لينا نمرته أو سيبلي رقمك علي الخاص

وانا حبقي اتفق معاك

M.SHADY 12-08-24 07:24 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
طول ما انت بتصطاد علشان تأكل و تستفيد من الحاجه اللى بتصطادها و مش بترميها او تسيبها تموت على الفاضى اعتقد ان مفيش حاجه حرام . و الله اعلم

Mohamed mada 12-08-24 07:31 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
ايوا ماهو انا مش حارمية ماهو انا حكلو انا 15 سنة

Mohamed mada 12-08-24 07:38 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
و كمان بعد ما وريتلو مواضيع تثبت ان الكلام دة مش حرام قال لي انا حر و مش عايز يقولي وجهة نظر انا نفسي من وانا صغير اني اصطاد

Mohamed mada 12-08-24 09:27 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

besho 12-08-24 09:29 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
انا 13 سنه وبصتاد وانا بستخدم البندقيه من وانا عندي10 سنين

illustrator 12-08-24 09:39 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mada (المشاركة 423835)
و كمان بعد ما وريتلو مواضيع تثبت ان الكلام دة مش حرام قال لي انا حر و مش عايز يقولي وجهة نظر انا نفسي من وانا صغير اني اصطاد

الاخ الكريم
ربما والدك عنده وجهه نظر نجهلها واعتقد انها دائما الحرص والخوف عليك اكيد مش عايز يضايقك وخلاص
حاول معاه مره تانيه
تحياتى

محمد مصطفى جحا 12-08-24 09:52 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
معلش هو اكيد ليه وجه نظر حاول تعرفها منه وتتكلم معاه مره واتنين انا عندى 23سنه وقبل ما اجيب البندقيه قعت اقنع ولدى 3سنين والله الكلام ده بجد ومسدس الصوت قعت اقنع فيه خمس سنين

Mohamed mada 12-08-24 10:52 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
ماهو بيخليني بضرب بأسلحة نارية و انا ياما ضربت بالبنادق

besho 12-08-24 11:35 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
احتمال باعها و رافض ممكن يعملك مفجئه ويجيب واحده احلي والبندقيه كان نوعها ايه

Mohamed mada 12-08-25 03:25 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
كل الأنا فاكرو انها الماني عتلة

دكتور عابدينوف 12-08-25 04:23 PM

رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
 
كانوا بيعملوا معايا كدا وانا ادك بس مش حرام والكلام دا لا عشان ماتهورش واعور حد مثلا او كدا انما انا لسة من عشر دقائق استاذنت من بابا انى هشترى بندقية ...متهيالى الحل انك تصبر شوية او تقولة هجيبها واحطها فالبلد او كدا او تشوف حد بيعرف يتكلم كويس خالك او واحد صاحبه عشان يقنعه


الساعة الآن 01:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir