![]() |
يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السلام عليكم اخوانى الكرام الموضوع ببساطة انى فاتح المنتدى وقاعد ادور على الناس اللى انا عارفهم ومتعود على مواضيعهم ومشاركاتهم ومش لاقيهم ولا فى مشرفين اقسام ولا حد من طاقم الادارة وفى مواضيع سافلة موجودة والدنيا بايظة وبقالى اكتر من 10 ايام بدخل على نفس العنوان لسة دلوقت بس واحد عطانى العنوان الصحيح ودخلت لاقيتكم قاعدين هنا وسايبنى فى الندا عصرة
والله وحشتونى |
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نورت بيتك ومكانك يا باشا
تلاقى حضرتك بس مكنتش مفعل رسايل البريد الالكترونى لان الادارة بعتتالعنوان الجديدي لكل الاعضاء على العموم حصل خير ونورت الدنيا يا باشا تحياتى |
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ويا ريت تغير الباس وورد بتاعك بالمره امان واحطياتى
تحياتى |
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام ياباشا شكرا للتوضيح شرفنى مرورك مع خالص تحياتى
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله يا فوزى باشا انا عمال ادور عليك.... المهم حمدا الله على السلامه
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمدا لله على السلامه يا فوزى باشا
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمدلله عالسلامه ياكبير انا كمان والمصحف كنت حاسس اني في صحرا ومش لاقي حد في الموقع التاني وجربت ودخلت هنا لاقيت المنتدى منور بالرجاله كلهم
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفس الحصل معايه و الحمد لله استاذ عرابي قلي علي العنوان الصحيح
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الف حمد لله على السلامه
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله العظيم وما لكم عليا يمين
انا زى ما اكون كنت فى غربة ورجعت منورين الدنيا كلها والله الحمد لله على عودة الجميع ويا ريت اللى يلاحظ ان فى حد مختفى عن المنتدى يبعتلة الينك الصحيح عشان نتجمع كلنا مع خالص تحياتى |
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقتباس:
|
شكرأ
1 مرفق
السلأم عليكم و رحمة الله و بركاتة انا تشرفت بعضويتى هنا و بيكو روح الصداقة هنا جميلة بسم الله ماشاء الله واتمنى تقبالونى واحد منكم وشكرأ |
رد: شكرأ
اقتباس:
مع خالص تحياتى |
رد: يعنى انتو قاعدين هنا وانا بدور عليكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرأ استاز فوزى بارك الله فيك
سبب اساسى لعمل عضوية فى المنتدى كان لتكوين صدقات محترمة و قوية والحمد لله كتير شخصيات مميزة و راقية جدأ زى حضرتك كل عام و حضرتك بالف خير |
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir