الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   وسعت منه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=35294)

دكتور عابدينوف 12-10-22 05:01 AM

وسعت منه
 
سؤال للسادة التجار
وانا بشترى بندقيتى من محل عندنا فكفر الشيخ اسمه اسلحة انور المهم وانا بتفاوض معاه فالسعر وقلتله فولان عارضها بكذا وفولان عارضها بكذا قالى اصلا احنا الى بنوزع على دول كلهم
هل دا صحيح ولا بيشتغلنى
فالغالب بيشتغلنى
بس بغض النظر حاجتة حلوة وسعره كمان

محمد ياقوت 12-10-22 07:25 AM

رد: وسعت منه
 
والله يا دكتور بصراحه انا اول مره اسمع عن انور ده بغض النظر عن الموضوع عن تجربه شخصية انا تعاملت مع اغلب التجار اغلب التجار بمعنى الكلمه لاحظت حاجه مهمه جدآآآآآ ان كل كل كل التجار سواء كبير فى السوق او صغير ان كل التجار الاخرين بيخدو منو يعنى بيأخده هذا على سبيل الفخر ويسيط نفسو ويفتخر بكده حتى لو كدب وممكن تقولو اسم اى اسم يقولك ده حبيبى ولسه ماشى من عندى واخد كذا وكذا وهو لا يعرف فلان ولا عمرو شافو ولو مجرد مكالمه تليفون وتقول انا فلان من مكان معين وتتكلم معاه فى انواع ومش موجوده عندو ولا بعالك ولا اشترى منك لكن كده خلاص انت بقيت تاخد منو وهو الموزع المعتمد ليك
واعتقد اعتقد ان خلال سنه هتظهر مقوله جديده لبعض التجار ان شركة ايكول التركيه للمسدسات وشركة اوذكريسان التركيه للطلق بتاخد منهم وهم الموردين لهذه الشركات
ومشكله مشكله لو شركه يورومكس الالمانيه دخلت فى الموضوع ههههههههههههههههههههههه

هشام سمير 12-10-22 08:07 AM

رد: وسعت منه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 447544)
والله يا دكتور بصراحه انا اول مره اسمع عن انور ده بغض النظر عن الموضوع عن تجربه شخصية انا تعاملت مع اغلب التجار اغلب التجار بمعنى الكلمه لاحظت حاجه مهمه جدآآآآآ ان كل كل كل التجار سواء كبير فى السوق او صغير ان كل التجار الاخرين بيخدو منو يعنى بيأخده هذا على سبيل الفخر ويسيط نفسو ويفتخر بكده حتى لو كدب وممكن تقولو اسم اى اسم يقولك ده حبيبى ولسه ماشى من عندى واخد كذا وكذا وهو لا يعرف فلان ولا عمرو شافو ولو مجرد مكالمه تليفون وتقول انا فلان من مكان معين وتتكلم معاه فى انواع ومش موجوده عندو ولا بعالك ولا اشترى منك لكن كده خلاص انت بقيت تاخد منو وهو الموزع المعتمد ليك
واعتقد اعتقد ان خلال سنه هتظهر مقوله جديده لبعض التجار ان شركة ايكول التركيه للمسدسات وشركة اوذكريسان التركيه للطلق بتاخد منهم وهم الموردين لهذه الشركات
ومشكله مشكله لو شركه يورومكس الالمانيه دخلت فى الموضوع ههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الله يخرم جيبك يا استاذ محمد

هشام سمير 12-10-22 08:08 AM

رد: وسعت منه
 
اكيد جيبت سيرتى فى الموضوع يا دكتور :)

_SAIKO_ 12-10-22 12:22 PM

رد: وسعت منه
 
ههههههههههههههههههههههههه ماشاءالله انتو صاحين بدري .. دكتور عبدينوف صاحي الساعة 5 و استاذ محمد صاحي الساعة 7 و هشام سمير صاحي الساعة 8 هههههه اية النشااااط دة اللهم لا حسد

Angel 12-10-22 12:51 PM

رد: وسعت منه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _SAIKO_ (المشاركة 447565)
ههههههههههههههههههههههههه ماشاءالله انتو صاحين بدري .. دكتور عبدينوف صاحي الساعة 5 و استاذ محمد صاحي الساعة 7 و هشام سمير صاحي الساعة 8 هههههه اية النشااااط دة اللهم لا حسد

هههههههههههههه بنطبق نظام الجيش فى المنتدى و الاستقاظ الساعة 6000 صباحا http://www.egyhunt.net/images/icons/icon10.gif

انا اصلا نايم الساعة 4 ههههههههههههههههههههههههههههههه :cool:

Angel 12-10-22 12:53 PM

رد: وسعت منه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف (المشاركة 447542)
سؤال للسادة التجار
وانا بشترى بندقيتى من محل عندنا فكفر الشيخ اسمه اسلحة انور المهم وانا بتفاوض معاه فالسعر وقلتله فولان عارضها بكذا وفولان عارضها بكذا قالى اصلا احنا الى بنوزع على دول كلهم
هل دا صحيح ولا بيشتغلنى
فالغالب بيشتغلنى
بس بغض النظر حاجتة حلوة وسعره كمان


ههههههههههههههههههههههه الراجل دة لية حل واحد بس قولة تعرف شريف ابو الضيف هيقولك اة بياخد منى قولة دة صاحبى هتصل بية و اخليك تكلمة و بس :rolleyes: هتلاقى الراجل عمل كدة بالظبط :eek:

hogan 12-10-22 02:59 PM

رد: وسعت منه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 447570)

ههههههههههههههههههههههه الراجل دة لية حل واحد بس قولة تعرف شريف ابو الضيف هيقولك اة بياخد منى قولة دة صاحبى هتصل بية و اخليك تكلمة و بس :rolleyes: هتلاقى الراجل عمل كدة بالظبط :eek:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دكتور عابدينوف 12-10-22 06:00 PM

رد: وسعت منه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 447544)
والله يا دكتور بصراحه انا اول مره اسمع عن انور ده بغض النظر عن الموضوع عن تجربه شخصية انا تعاملت مع اغلب التجار اغلب التجار بمعنى الكلمه لاحظت حاجه مهمه جدآآآآآ ان كل كل كل التجار سواء كبير فى السوق او صغير ان كل التجار الاخرين بيخدو منو يعنى بيأخده هذا على سبيل الفخر ويسيط نفسو ويفتخر بكده حتى لو كدب وممكن تقولو اسم اى اسم يقولك ده حبيبى ولسه ماشى من عندى واخد كذا وكذا وهو لا يعرف فلان ولا عمرو شافو ولو مجرد مكالمه تليفون وتقول انا فلان من مكان معين وتتكلم معاه فى انواع ومش موجوده عندو ولا بعالك ولا اشترى منك لكن كده خلاص انت بقيت تاخد منو وهو الموزع المعتمد ليك
واعتقد اعتقد ان خلال سنه هتظهر مقوله جديده لبعض التجار ان شركة ايكول التركيه للمسدسات وشركة اوذكريسان التركيه للطلق بتاخد منهم وهم الموردين لهذه الشركات
ومشكله مشكله لو شركه يورومكس الالمانيه دخلت فى الموضوع ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههه طب ماهو دا الى حصل قالى احنا الى بنوزع الكرال وكدا
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 447547)
اكيد جيبت سيرتى فى الموضوع يا دكتور :)

والله حصل ياباشا بس ماقلتش اسم ...انا كنت بضرب مثل فالاسعار الكويسة
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_ (المشاركة 447565)
ههههههههههههههههههههههههه ماشاءالله انتو صاحين بدري .. دكتور عبدينوف صاحي الساعة 5 و استاذ محمد صاحي الساعة 7 و هشام سمير صاحي الساعة 8 هههههه اية النشااااط دة اللهم لا حسد

انا شغال امتحانات ياريس وكنت بزاكر ومدى لنفسى راحة اربع ساعات ههههههههههههه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 447570)

ههههههههههههههههههههههه الراجل دة لية حل واحد بس قولة تعرف شريف ابو الضيف هيقولك اة بياخد منى قولة دة صاحبى هتصل بية و اخليك تكلمة و بس :rolleyes: هتلاقى الراجل عمل كدة بالظبط :eek:

هههههههههههه ماهو الكلام كان على محلات ابو ضيف اصلا بجد بس انا بصراحة لقيت سعرها عندهم غريييييييييييييييييييييب 1650 ماعرفش ازاى

ramyhekal 12-10-22 06:27 PM

رد: وسعت منه
 
انا افضل التعامل مع محل انور اللى اما البنك الاهلى مش التانى اسلوبهم كويس فى الكلام

دكتور عابدينوف 12-10-22 08:32 PM

رد: وسعت منه
 
هو الراجل الكبير اسلوبه احسن شوية انما ابنه هو الى غريب كدا بس انا قفلته هههههههههههههه
بس هم بيبدلوا ساعات الاقى الكبير فى دا او الصغير
وانا اشتريتها من القديم الى اودام ضى القمر وكان فيه ابن الراجل


الساعة الآن 03:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir