![]() |
استشاره من الاعضاء
انا كنت نزلت الموضوع ده امبارح واتمسح ومعرفش ليه او اية الغلط فيه بس موش مشكله
المهم انا كنت عاوز اجيب موبايل جديد بس كنت عاوز استشير الاعضاء وكنت عاوز اعرف منهم ايه هى الموبيلات الكويسه من نوكيا او سامسونج بس تكون فى سعر 1000 الى 1500 وارجو من الاعضاء الرد بس تكون امكانيتها حلوه واى فاى الكامير 5 ميجا فيما فوق تاتش اسكرين جى بى اس وكدا يعنى |
رد: استشاره من الاعضاء
نعتذر عن الخطأ الغير مقصود فى حذف الموضوع الاول
تقبل تحياتى |
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir