الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   العضو sntafe راح فين؟ (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=37246)

مورو 13-01-10 09:32 AM

العضو sntafe راح فين؟
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بقلب في الموقع لاقيت مواضيع ومشاركات للعضو sntafe وبقالوا فترة طويله مابيدخلش ياريت لو حد يعرف حاجه عنه يطمنا وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدا

Angel 13-01-10 09:56 AM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه

طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ‏........

والله مش عارف الناس بتروح فين !!

hogan 13-01-10 10:06 AM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
هههههههههههههههههه

القبطان المصرى 77 13-01-10 11:20 AM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
ربنا يجيبو بالسلامه ان شاء الله
اكيد فيه ظروف مانعاه

دكتور عابدينوف 13-01-10 12:07 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير :)

loverlover 13-01-10 12:25 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 470008)
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه

طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ‏........

والله مش عارف الناس بتروح فين !!

هههههههههههههههههههههههه
والله الراجل عنده حق ياهاشم
وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم
وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو
وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا

أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي

مورو 13-01-10 04:51 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 470008)
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه

طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ‏........

والله مش عارف الناس بتروح فين !!


انا فعلا عملت موضوع من كام يوم عن كريم عيد وانت رديت عليا فيه صح وفيه عضو اخر كان بيسأل عن عادل عبده
والقصه كلها انهم ناس محترمه جدا وبيفيدوا المنتدى جدا فالناس بتسأل عليهم

Angel 13-01-10 09:52 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف (المشاركة 470040)
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير :)

يا دكتور عابدين احنا كلنا فى المنتدى اسرة واحدة و كيان واحد يعنى حضرتك لو اشتركت فى المنتدى هنا و لو بمشاركة واحدة فانت ضمن اسرتنا المتواضعة فاكيد اى حاجة بعد الشر هتلاقى الرجالة الى فى المنتدى اول ناس بتقف جنبك و اكيد يا باشا احنا فخورين انك معانا و بد الشر لو اختفيت اكيد هنسال عنك طبعاا
امال مين الى هيتعبنا معة فى الكرال يا باشا هههههه

يا دكتور لو حضرتك بتلاحظ كل فترة اى حد يحصلة حادث او حالة وفاة "اللهم عافينا جميعا" و ف الافراح و المناسبات اول عضو بيعرف بيتكوم بكتابة موضوع فى المنتدى و بيتثبت و كل الاعضاء بتشارك بالدعاء و الى يقدر بيروح و يشارك العضو و يقف جنبة

صعب انك تلاقى كدة فى اى مكان
عشان كدة انا فخور انى عضو فى المنتدى قبل ماكون مشرف او اى حاجة


tarik el 13-01-11 10:02 AM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
كلهم بخير ان شاء الله وياريت حد يسال عليا لما اغيب

محمد خلف 13-01-11 01:19 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
يارب يكونو كلهم بخير و غيابهم ميطولش
و الموجودين ميغيبوش اصلا

moorey 13-01-11 01:35 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 470172)
يا دكتور عابدين احنا كلنا فى المنتدى اسرة واحدة و كيان واحد يعنى حضرتك لو اشتركت فى المنتدى هنا و لو بمشاركة واحدة فانت ضمن اسرتنا المتواضعة فاكيد اى حاجة بعد الشر هتلاقى الرجالة الى فى المنتدى اول ناس بتقف جنبك و اكيد يا باشا احنا فخورين انك معانا و بد الشر لو اختفيت اكيد هنسال عنك طبعاا
امال مين الى هيتعبنا معة فى الكرال يا باشا هههههه

يا دكتور لو حضرتك بتلاحظ كل فترة اى حد يحصلة حادث او حالة وفاة "اللهم عافينا جميعا" و ف الافراح و المناسبات اول عضو بيعرف بيتكوم بكتابة موضوع فى المنتدى و بيتثبت و كل الاعضاء بتشارك بالدعاء و الى يقدر بيروح و يشارك العضو و يقف جنبة

صعب انك تلاقى كدة فى اى مكان
عشان كدة انا فخور انى عضو فى المنتدى قبل ماكون مشرف او اى حاجة


+1111111111

مورو 13-01-11 10:21 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف (المشاركة 470040)
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير :)

جرب انت كده وهتشوف ولو حد سأل عليك يبقى بحق ههههههههههه بهزر
احنا هنا كلنا فعلا \اسره واحده زي ماقال أنجل

مورو 13-01-11 10:22 PM

رد: العضو sntafe راح فين؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 470042)
هههههههههههههههههههههههه
والله الراجل عنده حق ياهاشم
وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم
وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو
وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا

أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي

أنا هعيط كده من الكلام ده ههههههه


الساعة الآن 11:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir