![]() |
العضو sntafe راح فين؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بقلب في الموقع لاقيت مواضيع ومشاركات للعضو sntafe وبقالوا فترة طويله مابيدخلش ياريت لو حد يعرف حاجه عنه يطمنا وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدا |
رد: العضو sntafe راح فين؟
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه
طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ........ والله مش عارف الناس بتروح فين !! |
رد: العضو sntafe راح فين؟
هههههههههههههههههه
|
رد: العضو sntafe راح فين؟
ربنا يجيبو بالسلامه ان شاء الله
اكيد فيه ظروف مانعاه |
رد: العضو sntafe راح فين؟
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير :)
|
رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههه والله الراجل عنده حق ياهاشم وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي |
رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
انا فعلا عملت موضوع من كام يوم عن كريم عيد وانت رديت عليا فيه صح وفيه عضو اخر كان بيسأل عن عادل عبده والقصه كلها انهم ناس محترمه جدا وبيفيدوا المنتدى جدا فالناس بتسأل عليهم |
رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
يا دكتور عابدين احنا كلنا فى المنتدى اسرة واحدة و كيان واحد يعنى حضرتك لو اشتركت فى المنتدى هنا و لو بمشاركة واحدة فانت ضمن اسرتنا المتواضعة فاكيد اى حاجة بعد الشر هتلاقى الرجالة الى فى المنتدى اول ناس بتقف جنبك و اكيد يا باشا احنا فخورين انك معانا و بد الشر لو اختفيت اكيد هنسال عنك طبعاا امال مين الى هيتعبنا معة فى الكرال يا باشا هههههه يا دكتور لو حضرتك بتلاحظ كل فترة اى حد يحصلة حادث او حالة وفاة "اللهم عافينا جميعا" و ف الافراح و المناسبات اول عضو بيعرف بيتكوم بكتابة موضوع فى المنتدى و بيتثبت و كل الاعضاء بتشارك بالدعاء و الى يقدر بيروح و يشارك العضو و يقف جنبة صعب انك تلاقى كدة فى اى مكان عشان كدة انا فخور انى عضو فى المنتدى قبل ماكون مشرف او اى حاجة |
رد: العضو sntafe راح فين؟
كلهم بخير ان شاء الله وياريت حد يسال عليا لما اغيب
|
رد: العضو sntafe راح فين؟
يارب يكونو كلهم بخير و غيابهم ميطولش
و الموجودين ميغيبوش اصلا |
رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
|
رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
احنا هنا كلنا فعلا \اسره واحده زي ماقال أنجل |
رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir