![]() |
استمتع حتى باقل الاشياء
بقلــمــى
:rir::rir::rir::rir::rir: استمتع " بشاتك بفيسك و بيتويترك و يوتيوبك و صفحتك " أستمتع " بموبيلك بلابك بكتابك بسريرك ببطانيتك بمخدتك " أستمتع " بالمسجد بالكنيسة بقرأنك و بأنجيلك و بصلاتك و بدعوتك " أستمتع " بضحكتك بدمعتك بوقتك بكلامك بحبك بحياتك بفرحك بحزنك بقهرك بظلمك بطيبتك بهبلك بجنانك بحنيتك بقسوتك بمظهرك بجوهرك ببيتك بأسرتك بدراستك بمهنتك بضعفك بقوتك بخيبتك بوكستك بشكوتك بصرختك " أستمتع " ببنطلونك بشرابك بجزمتك بقميصك بفنلتك " أستمتع " مع اخوك مع اختك مع حبيبتك مع امك مع ابوك مع خالك مع خالتك عمك مع عمتك مع جدك مع جدتك " أســـــتمتع " بحواسك كلها بناسك برأيك و بثورتك و بجيشك و بقضيتك " أستمتع بأى حاجة وكل حاجة ومتخليش حاجة تزعلك " وادى الحزن وقته بس متخليش الوقت كله حزن حضرتك أرمى الهموم والحزن والبكا ورا ضهرك هيبان ادامك طريق جميل أدامك فيه سعادتك وحياتك وسكتك و دنيتك ... :) من الأخـــــــــــــــر أستمــتع ♥ |
رد: استمتع حتى باقل الاشياء
كلأم من القلب للقلب
اتمنى ان يحدث وان استمتع مثلما تقول كلأمك رائع تحياتى |
رد: استمتع حتى باقل الاشياء
و احاى تقييم للموضوع
|
رد: استمتع حتى باقل الاشياء
اقتباس:
|
رد: استمتع حتى باقل الاشياء
الحمد لله على كل شىء . و ربنا يوفق الجميع
|
| الساعة الآن 12:55 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir