![]() |
ادارة التدخل السريع والطوارئ الطائر
لاغي ........................
|
رد: ادارة التدخل السريع والطوارئ الطائر
نتمني من اعضاءنا العسكرينن في المنتدي عرضها علي المختصين
|
رد: ادارة التدخل السريع والطوارئ الطائر
هو ممكن الوحدة تعمل بطريقة بوست سنتر وهي ان الوحدة بدل ماتكون واحدة تكون 4 وحدات علي حسب التقسيم العسكري المصري ليكون التدخل اسرع او وحدتين علي الاقل واحدة بمصر العلوية والآخر بشمال الجمهورية
|
رد: ادارة التدخل السريع والطوارئ الطائر
شكرا لمروركم جميعا و نرجو ان شاء الله نشرها
و ياريت الاعضاء العسكريين يحاولوا يوصلوها للجهات العليا في القوات المسلحة |
رد: ادارة التدخل السريع والطوارئ الطائر
وممكن اقتراح ضم مدنيين لاداره الدفاع الشعبي والعسكري للمساعده والدعم المعلوماتي او العددي
|
رد: ادارة التدخل السريع والطوارئ الطائر
اقتباس:
|
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir