![]() |
أستودعكم الله :)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أستودعكم الله يا أصدقائى وأحبابى :) أغادر ان شاء الله بعد 24 ساعة لخدمة الوطن وقضاء فترة التجنيد فى قواتنا المسلحة العظيمة وان شاء الله عن قريب يتجدد بنا اللقاء فى حب الله كما عهدتكم دائما :) لا تنسونى من صالح دعائكم أخوكم إسلام :) |
رد: أستودعكم الله :)
يا باشا ربنا يكون في عونك :) و إن شاء الله ترجع لنا بألف سلامه
|
رد: أستودعكم الله :)
مع السلامه يا دفعه
|
رد: أستودعكم الله :)
بالتوفيق يا بطل
وفى انتظار عودك ان شاء الله |
رد: أستودعكم الله :)
تروح و ترجع بالف سلامه يا اسلام و لله هتوحشنا و بس اوع ترجع قناص كبير كده احنا هنغير منك
ههههههههههه بالتوفيق |
رد: أستودعكم الله :)
ربنا معاك ياباشا
تروح وتيجي بالف سلامة |
رد: أستودعكم الله :)
ربنا معاك يامعلم
وتروح وتيجي بالسلامة ياكبير وان شاء الله فى الاجازات هتبقى تنورنا اكيد تحياااااااااااااااتي |
رد: أستودعكم الله :)
بالتوفيق يا بشمهندس اسلام تروح وترجع بالف سلامه ونصيحه من اخ استمع الى شريط سلوك المسلم فى الجيش للشيخ وجدى غنيم وماهم ما تنساش النيه وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة
|
رد: أستودعكم الله :)
يا باشا ربنا يكون في عونك :) و إن شاء الله ترجع لنا بألف سلامه
|
رد: أستودعكم الله :)
مع الف الف سلامه ياحبيب قلبى يابو سلم
ويارب يعدى ايامك فى الجيش على خير وخدها منى نصيحه حاول تفصل نفسك الفتره دى عن الحياه المدنيه خااااااااااااالص وركز فى الجيش وبس عشان اعصابك ماتتعبش لازم تتاقلم على اسلوب حياة الجيش ياصاحبى وان شاء الله خير |
رد: أستودعكم الله :)
ربنا معاك يا صاحبى و ترجعلنا بالسلامة ان شاء الله
|
رد: أستودعكم الله :)
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
متشكر جدا لحضرتك :) اقتباس:
اقتباس:
خالص تحياتى لحضرتك يا استاذ محمد وشاكر جدا لاهتمام حضرتك :) اقتباس:
اقتباس:
متشكر جدا لاهتمام يا صاحبى وان شاءا لله مع اول اجازة ارجع بعرف انشن كويس واعدى ال 7 يمامات بقا :) هتوحشنى يا هانى انتا والرجالة ال بمعنى الكلمة وربنا يديم المعروف بيننا :) اقتباس:
متشكر جدا لاهتمامك يا صاحبى :) |
رد: أستودعكم الله :)
ربنا يقويك ان شاء الله
|
رد: أستودعكم الله :)
ياراجل ده انا كنت فاكرك رايح تمون و لا تشترى عيش . اهاااههههاهاهاهاااه
الجيش قبل ما تبتدى هيكون خلص و هابقى افكرك . المشكله بقى انه هيوحشك عد كده |
رد: أستودعكم الله :)
في حفظ الله وامنه يا بشمهندس وتجلنا بالف سلامة ... الجيش هو مصنع الرجااااال يا قناص ... اهم حاجة بعد ما ترجع تقولي شغلتك على المدفع ايه؟؟ هههههههههههههههه .... ماتخفش شويه شويه هتتعود وتحس ان الجيش بيتك والله يا اسلام الجيش بيعلم كتير ... تجلنا بالسلامة يا قناص. نستودعك الله الذي لا تضيع عنده الودائع.
|
رد: أستودعكم الله :)
ترجع بالسلامه ان شاءالله بالتوفيق يارب
|
رد: أستودعكم الله :)
ربنااااااااااا معاااااااااااك يارب وميكتبش علي حد الجيش ابدااااااااا
|
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir