الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستودعكم الله :) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=37484)

engineero eslam 13-01-19 11:32 PM

أستودعكم الله :)
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أستودعكم الله يا أصدقائى وأحبابى :)

أغادر ان شاء الله بعد 24 ساعة لخدمة الوطن وقضاء فترة التجنيد فى قواتنا المسلحة العظيمة

وان شاء الله عن قريب يتجدد بنا اللقاء فى حب الله كما عهدتكم دائما :)

لا تنسونى من صالح دعائكم

أخوكم إسلام :)

Orabi 13-01-19 11:36 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
يا باشا ربنا يكون في عونك :) و إن شاء الله ترجع لنا بألف سلامه

احمد فتحي 13-01-19 11:37 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
مع السلامه يا دفعه

العربى 13-01-20 12:46 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
بالتوفيق يا بطل
وفى انتظار عودك ان شاء الله

moorey 13-01-20 01:39 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
تروح و ترجع بالف سلامه يا اسلام و لله هتوحشنا و بس اوع ترجع قناص كبير كده احنا هنغير منك

ههههههههههه بالتوفيق

NEW_Year 13-01-20 07:29 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
ربنا معاك ياباشا
تروح وتيجي بالف سلامة

loverlover 13-01-20 09:21 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
ربنا معاك يامعلم
وتروح وتيجي بالسلامة ياكبير
وان شاء الله فى الاجازات هتبقى تنورنا اكيد
تحياااااااااااااااتي

MBadr 13-01-20 09:32 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
بالتوفيق يا بشمهندس اسلام تروح وترجع بالف سلامه ونصيحه من اخ استمع الى شريط سلوك المسلم فى الجيش للشيخ وجدى غنيم وماهم ما تنساش النيه وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة

hogan 13-01-20 10:19 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
يا باشا ربنا يكون في عونك :) و إن شاء الله ترجع لنا بألف سلامه

القبطان المصرى 77 13-01-20 11:41 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
مع الف الف سلامه ياحبيب قلبى يابو سلم
ويارب يعدى ايامك فى الجيش على خير
وخدها منى نصيحه
حاول تفصل نفسك الفتره دى عن الحياه المدنيه خااااااااااااالص وركز فى الجيش وبس عشان اعصابك ماتتعبش
لازم تتاقلم على اسلوب حياة الجيش ياصاحبى
وان شاء الله خير

Angel 13-01-20 01:32 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
ربنا معاك يا صاحبى و ترجعلنا بالسلامة ان شاء الله ‏

engineero eslam 13-01-20 02:52 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 473273)
يا باشا ربنا يكون في عونك :) و إن شاء الله ترجع لنا بألف سلامه

ربنا يخليك يا حسن باشا :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فتحي (المشاركة 473274)
مع السلامه يا دفعه

ربنا يسلمك يا احمد :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العربى (المشاركة 473294)
بالتوفيق يا بطل
وفى انتظار عودك ان شاء الله

ربنا يخليك يا عربى باشا :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey (المشاركة 473302)
تروح و ترجع بالف سلامه يا اسلام و لله هتوحشنا و بس اوع ترجع قناص كبير كده احنا هنغير منك

ههههههههههه بالتوفيق

هههههههه ربنا يخليك يا مورى يا صديقى :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 473316)
ربنا معاك ياباشا
تروح وتيجي بالف سلامة

ربنا يخليك يا باشا
متشكر جدا لحضرتك :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 473336)
ربنا معاك يامعلم
وتروح وتيجي بالسلامة ياكبير
وان شاء الله فى الاجازات هتبقى تنورنا اكيد
تحياااااااااااااااتي

ربنا يخليك يا باشا :) طبعا هكون معاكم دوما فى الاجازات احنا خلاص بقينا اخوات واصدقاء وأحبة فى الله :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr (المشاركة 473338)
بالتوفيق يا بشمهندس اسلام تروح وترجع بالف سلامه ونصيحه من اخ استمع الى شريط سلوك المسلم فى الجيش للشيخ وجدى غنيم وماهم ما تنساش النيه وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة

ربنا يخليك يا استاذ محمد ونصيحة غالية من حضرتك وان شاء الله انزله واسمعه حالا
خالص تحياتى لحضرتك يا استاذ محمد وشاكر جدا لاهتمام حضرتك :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 473359)
يا باشا ربنا يكون في عونك :) و إن شاء الله ترجع لنا بألف سلامه

ربنا يخليك يا هوجان :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 473386)
مع الف الف سلامه ياحبيب قلبى يابو سلم
ويارب يعدى ايامك فى الجيش على خير
وخدها منى نصيحه
حاول تفصل نفسك الفتره دى عن الحياه المدنيه خااااااااااااالص وركز فى الجيش وبس عشان اعصابك ماتتعبش
لازم تتاقلم على اسلوب حياة الجيش ياصاحبى
وان شاء الله خير

ربنا يخليك ليا يا هانى يا صديقى العزيز انا فعلا بحاول اعمل بنصيحتك على قد ما اقدر عشان اعرف اتاقلم وان شاء الله ربنا يعدى الايام على خير :)
متشكر جدا لاهتمام يا صاحبى وان شاءا لله مع اول اجازة ارجع بعرف انشن كويس واعدى ال 7 يمامات بقا :)
هتوحشنى يا هانى انتا والرجالة ال بمعنى الكلمة وربنا يديم المعروف بيننا :)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 473417)
ربنا معاك يا صاحبى و ترجعلنا بالسلامة ان شاء الله ‏

ربنا يخليك يا انجل باشا :)
متشكر جدا لاهتمامك يا صاحبى :)

مورو 13-01-20 04:49 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
ربنا يقويك ان شاء الله

M.SHADY 13-01-21 06:03 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
ياراجل ده انا كنت فاكرك رايح تمون و لا تشترى عيش . اهاااههههاهاهاهاااه
الجيش قبل ما تبتدى هيكون خلص و هابقى افكرك . المشكله بقى انه هيوحشك عد كده

عـمـر 13-01-21 06:54 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
في حفظ الله وامنه يا بشمهندس وتجلنا بالف سلامة ... الجيش هو مصنع الرجااااال يا قناص ... اهم حاجة بعد ما ترجع تقولي شغلتك على المدفع ايه؟؟ هههههههههههههههه .... ماتخفش شويه شويه هتتعود وتحس ان الجيش بيتك والله يا اسلام الجيش بيعلم كتير ... تجلنا بالسلامة يا قناص. نستودعك الله الذي لا تضيع عنده الودائع.

_SAIKO_ 13-01-23 03:27 AM

رد: أستودعكم الله :)
 
ترجع بالسلامه ان شاءالله بالتوفيق يارب

الذهبي 13-01-23 07:27 PM

رد: أستودعكم الله :)
 
ربنااااااااااا معاااااااااااك يارب وميكتبش علي حد الجيش ابدااااااااا


الساعة الآن 03:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir