![]() |
بخصوص الطلق الهندى
يا جماعة لطلق الهندى الرخيص دا الناس بتقول علية ردئ جدا و الاهم كمان انو بيكسر المسدسات
فأنا عايز اعرف هل استخدمو مع الريتاى الاصدار القديم و لا استعوض ربنا فى الطلق العندى ياريت اخبراء يفيدونى لانى محتار فعلاا |
رد: بخصوص الطلق الهندى
اقتباس:
|
رد: بخصوص الطلق الهندى
اقتباس:
|
رد: بخصوص الطلق الهندى
اقتباس:
انا راي تستعوض ربنا فيه لو هتبيعة بيعة او سيبة في البيت منظر او ابقي ابعت واحد صاحبك فيه قولو خد هديه هههههههههههههههه |
رد: بخصوص الطلق الهندى
تم النقل للقسم المختص - ورشة الاسلحة
|
رد: بخصوص الطلق الهندى
الف شكر لك واحد رد على الموضوع بس انا مش ناوى ابيع الطلق ولا حاجة
انا بس كنت عايز حد جربو مع الريتاى و يقولى هل لة نفس الاثار السيئة على الريتاى ايضا لان التجر الشارية منو قالى دا كويس جدا وشكر فية |
رد: بخصوص الطلق الهندى
نصيحة لا تستعملة
صوتة عالى و سعرة رخيص ولكن يقضى على المسدس اما بالكسر او بنواتج البارود و الصدأ بالتوفيق |
رد: بخصوص الطلق الهندى
ممكن تستعملة بعد تعديل بسيط اقرأء موضوعى عن تعديل المسدس ضد الكسر
|
رد: بخصوص الطلق الهندى
اوعي تستخدمه ده كسرلي بي 29 وجاكال دوال
|
رد: بخصوص الطلق الهندى
اقتباس:
الموجود مع كل واحد |
رد: بخصوص الطلق الهندى
اقتباس:
|
| الساعة الآن 09:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir