الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الورشة (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=63)
-   -   بخصوص الطلق الهندى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=37575)

deeb_no_comment 13-01-24 01:31 AM

بخصوص الطلق الهندى
 
يا جماعة لطلق الهندى الرخيص دا الناس بتقول علية ردئ جدا و الاهم كمان انو بيكسر المسدسات
فأنا عايز اعرف هل استخدمو مع الريتاى الاصدار القديم و لا استعوض ربنا فى الطلق العندى
ياريت اخبراء يفيدونى لانى محتار فعلاا

fesal 13-01-24 05:34 AM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deeb_no_comment (المشاركة 474515)
يا جماعة لطلق الهندى الرخيص دا الناس بتقول علية ردئ جدا و الاهم كمان انو بيكسر المسدسات
فأنا عايز اعرف هل استخدمو مع الريتاى الاصدار القديم و لا استعوض ربنا فى الطلق العندى
ياريت اخبراء يفيدونى لانى محتار فعلاا

لو هتبيعه اشتريه منك ابعتلي رقمك علي الخاص

tarekvb 13-01-24 05:39 AM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal (المشاركة 474534)
لو هتبيعه اشتريه منك ابعتلي رقمك علي الخاص

انت قاعد للساقطة واللقطة هههههههه

الذهبي 13-01-24 10:02 AM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 474537)
انت قاعد للساقطة واللقطة هههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه

انا راي تستعوض ربنا فيه لو هتبيعة بيعة او سيبة في البيت منظر او ابقي ابعت واحد صاحبك فيه قولو خد هديه هههههههههههههههه

Angel 13-01-24 11:15 AM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
تم النقل للقسم المختص - ورشة الاسلحة

deeb_no_comment 13-01-24 12:57 PM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
الف شكر لك واحد رد على الموضوع بس انا مش ناوى ابيع الطلق ولا حاجة
انا بس كنت عايز حد جربو مع الريتاى و يقولى هل لة نفس الاثار السيئة على الريتاى ايضا
لان التجر الشارية منو قالى دا كويس جدا وشكر فية

سرسور 13-02-10 05:54 PM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
نصيحة لا تستعملة
صوتة عالى و سعرة رخيص
ولكن يقضى على المسدس اما بالكسر او بنواتج البارود و الصدأ
بالتوفيق

محمد مكاوى 13-02-10 10:10 PM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
ممكن تستعملة بعد تعديل بسيط اقرأء موضوعى عن تعديل المسدس ضد الكسر

lord of the war 13-02-10 10:32 PM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
اوعي تستخدمه ده كسرلي بي 29 وجاكال دوال

محمد مكاوى 13-02-10 11:06 PM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord of the war (المشاركة 480229)
اوعي تستخدمه ده كسرلي بي 29 وجاكال دوال

اتمنى ان نعرف الفرق بين عيارات الطلأقات الصوت المختلفة و ما يعمل مع المسدس
الموجود مع كل واحد

deeb_no_comment 13-02-11 09:17 PM

رد: بخصوص الطلق الهندى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 480226)
ممكن تستعملة بعد تعديل بسيط اقرأء موضوعى عن تعديل المسدس ضد الكسر

تمام يا استاذ محمد وجارى التنفيذ انشاء الله


الساعة الآن 05:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir