![]() |
الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
انهو افضل فى الصيد المسدس ولا البندقيه؟؟ لو اتساوى المدى والقوه وهل ممكن المسدس يتركبله اسكوب او ليزر عشان الدقه واحسن انواع المسدسات بغرض الصيد ايه؟
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
البندقية طبعا فى الصيد افضل من كل الوجوة ( التحكم فى مسك البندقية وخلافة وايضا فى المسافات البعيدة )
المسدس دة بيكون للرماية والتعليم وممكن للصيد من مسافة قريبة ولكن ليس بكفائة البندقية اصلا |
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
المسدس للمسافات القصيرة فقط فى حدود 7 متر مثلا
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
الصيد بالبنادق طبعا
المسدسات لمسابقات الرماية فقط |
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
:)اكيد البندقيه
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
السلام عليكم ، الكرال وبس
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
اقتباس:
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
اقتباس:
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
شكرا للمساعد وكده يبقى كل الاراء اتفقت على البندقيه ان شاء الله
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
اقتباس:
|
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
البندقي__________________ة
طبع__________________________________ا |
رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
اراااااااااااء
ههههههههههه انا افضل لو كنت بعرف اصطااد البندقية :) |
| الساعة الآن 10:21 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir