الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38193)

القناص فليفل 13-02-20 09:49 PM

ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
السﻻم عليكم اعضاء المنتدى النبﻻء كانت رحلة صيدى اليوم طلعة مميزة كانت تدربية فى اطار اﻻستعداد للمسابقة القادمة والحمد للة كانت طلعة موفقة الحمد للة خﻻل ساعتين تم اقتناص 9 اهداف بعيدة من المشكلة ان القناص المحب للقنص ﻻيستمتع اﻻ باﻻهداف الصعبة لها متعة حقيقية فهدف واحد جميل يمتع النفس الى درجة كبيرة ادعو لنا نرجع باكاس ان شاء اللة فالتحدى كبير وكل المستابقين محترفين من خيرة الصيادين لكنها اوﻻ واخيرا منافسة شريفة ومبروك مقدما لمن سياخذ الكاس تحياتى لكم جميعا حاولت انزل الصور بس بيدى فشل فى الرفع

pooforever_2010 13-02-20 10:15 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
بالتوفيق يا باشا
فعلا تحدى صعب مع العمالقه
ولكن قدها وقدود
تحياتى

هشام سمير 13-02-20 10:37 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
معالى الباشا احنا مطمنين ما دام القناص الكبير محمود بك فليفل فى فريقنا يبقى اكيد فايزين فايزين
تحياتى سيادة المستشار

Angel 13-02-21 04:54 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
موفق ان شاء الله سيادة المستشار
بس موضوع الكاس موعدكش بية خصوصا انى هكون موجود هههههههههههههههه

شكلى هطلع بكاس عصير فى الاخر

تحياتى لحضرتك

القبطان المصرى 77 13-02-21 10:23 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
بالتوفيق سيادة المستشار ان شاء الله
وياريت حضرتك متبقاش تنسانى لما تاخد الكاس
ليا الحلاوه اكيد
هههههههههههههههههه

Angel 13-02-21 10:52 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 482585)
بالتوفيق سيادة المستشار ان شاء الله
وياريت حضرتك متبقاش تنسانى لما تاخد الكاس
ليا الحلاوه اكيد
هههههههههههههههههه


ههههههههههههه اية يا هانى باشا انتا هتاخد حلاوة من غير ماتيجى ولا اية !!!
ش هينفع الكلام دة عايزينك تشرفنا و نتشرف بلقاء القناص الكبير

Mohamed Mahmoud 13-02-21 11:45 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 482557)
موفق ان شاء الله سيادة المستشار
بس موضوع الكاس موعدكش بية خصوصا انى هكون موجود هههههههههههههههه

شكلى هطلع بكاس عصير فى الاخر

تحياتى لحضرتك

ايييييييييييييييييييييييييييييية العسل و الخفة دية يا كوتوموتو
عسل و سكر والله انت بالذات هتسكب مصاصة :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

القناص فليفل 13-02-21 06:45 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 482516)
معالى الباشا احنا مطمنين ما دام القناص الكبير محمود بك فليفل فى فريقنا يبقى اكيد فايزين فايزين
تحياتى سيادة المستشار

البركة فيك يا هشام بك وفى باقى المتسابقين

Orabi 13-02-21 07:27 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص فليفل (المشاركة 482727)
البركة فيك يا هشام بك وفى باقى المتسابقين



البركه في فريقنا كله سيادة المستشار
ولو خسرنا الكاس نشرة التاسعه مساء هتعلن عن إختفاء الفريق اﻷخر في ظروف غامضه و مازال البحث جاري هههههههههههههه

طبعآ أنا بهظر ﻷن بكره إن شاء الله هو يوم حب و توأمه ولقاء أصدقاء .. بالفعل هو لقاء الكبار فقط :)))
تحياتي لمعاليك و لكل من سيشرفنا بحضوره.

Orabi 13-02-21 07:37 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 482602)
ايييييييييييييييييييييييييييييية العسل و الخفة دية يا كوتوموتو
عسل و سكر والله انت بالذات هتسكب مصاصة :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:




يا مدير قول لهاشم يقراء إسم الموضوع كويس المسابقه للكبار فقط و كبار الصيادين يعني لازم ندربه بتاع سنتين كده و بعدين نحدد مصيره هههههههه
حبيبي يا هاشم كاس العصير بتاعك عندي ههههههه
أوعي تزعل أنا بهظر معاك :) مستنيك بكره إن شاء الله

Angel 13-02-21 07:39 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Mahmoud (المشاركة 482602)
ايييييييييييييييييييييييييييييية العسل و الخفة دية يا كوتوموتو
عسل و سكر والله انت بالذات هتسكب مصاصة :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

طب انا مش هتنازل عن المصاصة بتاعتى تجيلى بكرة !!!! ماليش فى :swit:

Angel 13-02-21 07:42 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 482738)
يا مدير قول لهاشم يقراء إسم الموضوع كويس المسابقه للكبار فقط و كبار الصيادين يعني لازم ندربه بتاع سنتين كده و بعدين نحدد مصيره هههههههه
حبيبي يا هاشم كاس العصير بتاعك عندي ههههههه
أوعي تزعل أنا بهظر معاك :) مستنيك بكره إن شاء الله


ههههههههههههههههههههههه طب انا قفشنا المصاصة من ابو منة
عندك انت بقة العصير ههههههههههههههههههههههههههههههههه

يالا يا جدعان انا بجمع تبرعات محدش ناوى يجى بسندوتشات ولا اية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه :cuisin:

القناص فليفل 13-02-22 01:07 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 482737)
البركه في فريقنا كله سيادة المستشار
ولو خسرنا الكاس نشرة التاسعه مساء هتعلن عن إختفاء الفريق اﻷخر في ظروف غامضه و مازال البحث جاري هههههههههههههه

طبعآ أنا بهظر ﻷن بكره إن شاء الله هو يوم حب و توأمه ولقاء أصدقاء .. بالفعل هو لقاء الكبار فقط :)))
تحياتي لمعاليك و لكل من سيشرفنا بحضوره.

ههههههههه فكرة حلوة عرابى بك فعﻻ يختفوا فى ظروف غامضة وانت عارف اﻻرهابيين اليومين دول كتير وفية قلق فى البلد واكيد اﻻهابيين دول ها يطلبوا فدية ههههههههه

aymank2 13-02-22 06:14 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
بالتوفيق ان شاء للجميع ويبقى لقاء محبه واخوه .

Orabi 13-02-22 09:34 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص فليفل (المشاركة 482823)
ههههههههه فكرة حلوة عرابى بك فعﻻ يختفوا فى ظروف غامضة وانت عارف اﻻرهابيين اليومين دول كتير وفية قلق فى البلد واكيد اﻻهابيين دول ها يطلبوا فدية ههههههههه




هههههههههههههههههههه كلام مظبوط حلو موضوع الفديه ده :)

Orabi 13-02-22 09:35 AM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 (المشاركة 482854)
بالتوفيق ان شاء للجميع ويبقى لقاء محبه واخوه .



ربنا يبارك لك يا باشا

يسرى 13-02-24 04:03 PM

رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص فليفل (المشاركة 482506)
السﻻم عليكم اعضاء المنتدى النبﻻء كانت رحلة صيدى اليوم طلعة مميزة كانت تدربية فى اطار اﻻستعداد للمسابقة القادمة والحمد للة كانت طلعة موفقة الحمد للة خﻻل ساعتين تم اقتناص 9 اهداف بعيدة من المشكلة ان القناص المحب للقنص ﻻيستمتع اﻻ باﻻهداف الصعبة لها متعة حقيقية فهدف واحد جميل يمتع النفس الى درجة كبيرة ادعو لنا نرجع باكاس ان شاء اللة فالتحدى كبير وكل المستابقين محترفين من خيرة الصيادين لكنها اوﻻ واخيرا منافسة شريفة ومبروك مقدما لمن سياخذ الكاس تحياتى لكم جميعا حاولت انزل الصور بس بيدى فشل فى الرفع

السلام عليكم سياده المستشار محمود بك تسلم الايادى وان شاء الله لنا طلعه مع بعض عن قريب مع اطيب تحياتى


الساعة الآن 05:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir