![]() |
ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
السﻻم عليكم اعضاء المنتدى النبﻻء كانت رحلة صيدى اليوم طلعة مميزة كانت تدربية فى اطار اﻻستعداد للمسابقة القادمة والحمد للة كانت طلعة موفقة الحمد للة خﻻل ساعتين تم اقتناص 9 اهداف بعيدة من المشكلة ان القناص المحب للقنص ﻻيستمتع اﻻ باﻻهداف الصعبة لها متعة حقيقية فهدف واحد جميل يمتع النفس الى درجة كبيرة ادعو لنا نرجع باكاس ان شاء اللة فالتحدى كبير وكل المستابقين محترفين من خيرة الصيادين لكنها اوﻻ واخيرا منافسة شريفة ومبروك مقدما لمن سياخذ الكاس تحياتى لكم جميعا حاولت انزل الصور بس بيدى فشل فى الرفع
|
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
بالتوفيق يا باشا
فعلا تحدى صعب مع العمالقه ولكن قدها وقدود تحياتى |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
معالى الباشا احنا مطمنين ما دام القناص الكبير محمود بك فليفل فى فريقنا يبقى اكيد فايزين فايزين
تحياتى سيادة المستشار |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
موفق ان شاء الله سيادة المستشار
بس موضوع الكاس موعدكش بية خصوصا انى هكون موجود هههههههههههههههه شكلى هطلع بكاس عصير فى الاخر تحياتى لحضرتك |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
بالتوفيق سيادة المستشار ان شاء الله
وياريت حضرتك متبقاش تنسانى لما تاخد الكاس ليا الحلاوه اكيد هههههههههههههههههه |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
ههههههههههههه اية يا هانى باشا انتا هتاخد حلاوة من غير ماتيجى ولا اية !!! ش هينفع الكلام دة عايزينك تشرفنا و نتشرف بلقاء القناص الكبير |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
عسل و سكر والله انت بالذات هتسكب مصاصة :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir: |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
|
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
البركه في فريقنا كله سيادة المستشار ولو خسرنا الكاس نشرة التاسعه مساء هتعلن عن إختفاء الفريق اﻷخر في ظروف غامضه و مازال البحث جاري هههههههههههههه طبعآ أنا بهظر ﻷن بكره إن شاء الله هو يوم حب و توأمه ولقاء أصدقاء .. بالفعل هو لقاء الكبار فقط :))) تحياتي لمعاليك و لكل من سيشرفنا بحضوره. |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
يا مدير قول لهاشم يقراء إسم الموضوع كويس المسابقه للكبار فقط و كبار الصيادين يعني لازم ندربه بتاع سنتين كده و بعدين نحدد مصيره هههههههه حبيبي يا هاشم كاس العصير بتاعك عندي ههههههه أوعي تزعل أنا بهظر معاك :) مستنيك بكره إن شاء الله |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
|
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههه طب انا قفشنا المصاصة من ابو منة عندك انت بقة العصير ههههههههههههههههههههههههههههههههه يالا يا جدعان انا بجمع تبرعات محدش ناوى يجى بسندوتشات ولا اية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه :cuisin: |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
|
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
بالتوفيق ان شاء للجميع ويبقى لقاء محبه واخوه .
|
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
هههههههههههههههههههه كلام مظبوط حلو موضوع الفديه ده :) |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
ربنا يبارك لك يا باشا |
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir