![]() |
استفسار عن السلاح المفتوح !!
اسمع ان السلاح اللي انت بتبقي فاتحة بيبقي علية مسألة قانونية ... فهل المسدس اللي بيبقي مفتوح من المصدر بيبقي علية كلام !!
|
رد: استفسار عن السلاح المفتوح !!
شوف الموضوع ده
http://egyhunt.net/showthread.php?t=38091 |
رد: استفسار عن السلاح المفتوح !!
عايز الناهيه في الحوار ده ومن الاخر وما تسألش كتير
القانون بتاعنا معقد وبيلف حوالين نفسه انت لو معاك نبله وقفت في كمين والظابط حب يرخم عليك هيرخم عليك ولو معاك مسدس صوت 6 مللي وعايز برده يرخم عليك هيرخم عليك يعني من الاخر الظابط بيبقى عارف ان انت معاك مسدس صوت وبيبقى متأكد انه صوت وبيقولك معرفش ومحضر وتتعرض ع النيابه والمسدس يروح المعمل الجنائي للكشف عليه وحوار وده قانوني 100 في 100 وهوا هوا نفس القانون بيتح بيع مسدسات الصوت في المحلات بدون تصريح لأن ليس لها تصاريح في مصر وعليه العوض |
رد: استفسار عن السلاح المفتوح !!
اقراء الموضوع دا جيدا - http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=35242&page=4
|
| الساعة الآن 03:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir