الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38436)

كيمو الصعيدي 13-03-04 03:30 PM

ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
لاحظت من خلال شرائي من اماكن متعددة ان العلبة الاوزكريشان الصوت البني (الطلق الأصفر) مكتوب علي العلبة من الخارج pak وبالرجوع الي كعب الطلقة محفور عليه pa
حد تاني لاحظ الموضوع ده يا جماعه وايه تفسيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

shadymageed 13-03-04 07:32 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
ممكن وهما بيكتبوا على كعب الطلقه ملقوش مكان علشان يكتبوا k ههههههههههههه تحياتى انا اصل عجبنى الموضوع القافيه حكمت يا كيمو يا خويا

adel152 13-03-05 10:24 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيمو الصعيدي (المشاركة 485181)
لاحظت من خلال شرائي من اماكن متعددة ان العلبة الاوزكريشان الصوت البني (الطلق الأصفر) مكتوب علي العلبة من الخارج pak وبالرجوع الي كعب الطلقة محفور عليه pa
حد تاني لاحظ الموضوع ده يا جماعه وايه تفسيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

الاخ العزيز كيمو بعد التحية.
ممكن صور العلبة والطلقة لو أمكن.
رجوعا لموقع الشركة الطلق الذهبى 9مم موجود فقط فى علبة سوداء وهو طلق p.a.
تحياتى.

كيمو الصعيدي 13-03-05 11:04 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
اتفضل يا أستاذ عادل

http://img255.imageshack.us/img255/3077/98600918.png

Uploaded with ImageShack.us

adel152 13-03-05 11:23 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيمو الصعيدي (المشاركة 485596)
اتفضل يا أستاذ عادل

http://img255.imageshack.us/img255/3077/98600918.png

Uploaded with ImageShack.us

أستاذ كيمو فى الوقت الحالى هذا الطلق غير موجود على موقع الشركة.
http://ozkursan.com.tr/Uretimler.aspx?KID=8
الطلق 9مم الموجود علبة سوداء وهى فعلا P.A.
ممكن العلبة دى تكون أصدار قديم للشركة وكانت متخزنة عند المستورد (ألله وأعلم).

adel152 13-03-05 11:33 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
أستاذ كيمو شوف كده هل فى جانب العلبة اللى عندك رقم 5701؟

كيمو الصعيدي 13-03-06 02:50 AM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 485604)
أستاذ كيمو شوف كده هل فى جانب العلبة اللى عندك رقم 5701؟

فعلا موجود الرقم (رقم كود)

adel152 13-03-07 01:30 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيمو الصعيدي (المشاركة 485641)
فعلا موجود الرقم (رقم كود)

أستاذ كيمو اولا اسف على التأخير فى الرد.
بعد مراجعة بعض مواقع بخصوص هذا الموضوع العلبة اللى مع حضرتك هى الشكل القديم وتقريبا تم تغيير العلبة الى اللون الاسود فى نهاية 2010 او بداية 2011.
والطلق الموجود داخل العلبة هو طلق p.a كما هو موضح فى موقع الشركة.
تحياتى.

كيمو الصعيدي 13-03-08 02:13 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 485953)
أستاذ كيمو اولا اسف على التأخير فى الرد.
بعد مراجعة بعض مواقع بخصوص هذا الموضوع العلبة اللى مع حضرتك هى الشكل القديم وتقريبا تم تغيير العلبة الى اللون الاسود فى نهاية 2010 او بداية 2011.
والطلق الموجود داخل العلبة هو طلق p.a كما هو موضح فى موقع الشركة.
تحياتى.

الف شكر يا أستاذ عادال علي تعبك وبحثك وعموما يبقي كده العلبة بتتغير لأن حتي ولو الشكل القديم استحالة المصنع يطلع علبه مكتوب عليها p a k واللي جواها مختلف pa

medhaat 13-10-13 02:21 PM

رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
 
اخر 5 علب من الطلق الدهبى الاصلى (الشيكولاتة )pak
سعر تصفية 1000 للمجموعة
01098586326


الساعة الآن 03:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir