![]() |
ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
لاحظت من خلال شرائي من اماكن متعددة ان العلبة الاوزكريشان الصوت البني (الطلق الأصفر) مكتوب علي العلبة من الخارج pak وبالرجوع الي كعب الطلقة محفور عليه pa حد تاني لاحظ الموضوع ده يا جماعه وايه تفسيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! |
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
ممكن وهما بيكتبوا على كعب الطلقه ملقوش مكان علشان يكتبوا k ههههههههههههه تحياتى انا اصل عجبنى الموضوع القافيه حكمت يا كيمو يا خويا
|
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
اقتباس:
ممكن صور العلبة والطلقة لو أمكن. رجوعا لموقع الشركة الطلق الذهبى 9مم موجود فقط فى علبة سوداء وهو طلق p.a. تحياتى. |
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
اتفضل يا أستاذ عادل
http://img255.imageshack.us/img255/3077/98600918.png Uploaded with ImageShack.us |
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
1 مرفق
اقتباس:
http://ozkursan.com.tr/Uretimler.aspx?KID=8 الطلق 9مم الموجود علبة سوداء وهى فعلا P.A. ممكن العلبة دى تكون أصدار قديم للشركة وكانت متخزنة عند المستورد (ألله وأعلم). |
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
أستاذ كيمو شوف كده هل فى جانب العلبة اللى عندك رقم 5701؟
|
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
اقتباس:
|
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
اقتباس:
بعد مراجعة بعض مواقع بخصوص هذا الموضوع العلبة اللى مع حضرتك هى الشكل القديم وتقريبا تم تغيير العلبة الى اللون الاسود فى نهاية 2010 او بداية 2011. والطلق الموجود داخل العلبة هو طلق p.a كما هو موضح فى موقع الشركة. تحياتى. |
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
اقتباس:
الف شكر يا أستاذ عادال علي تعبك وبحثك وعموما يبقي كده العلبة بتتغير لأن حتي ولو الشكل القديم استحالة المصنع يطلع علبه مكتوب عليها p a k واللي جواها مختلف pa |
رد: ملحوظة هامة لكل مشتري علبة طلق الصوت البني الشكولاته pak
اخر 5 علب من الطلق الدهبى الاصلى (الشيكولاتة )pak
سعر تصفية 1000 للمجموعة 01098586326 |
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir