![]() |
حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
17 مرفق
توجهت انا وصديقى محمد ابوطالب الى جزيرة البركةالساعة4.30مساء امس لتجربة الاسكوب الويبلى الجديد الخاص بمحمد مع المدفع ال52 والرش الماجنوم واخذنا مركب ودخلنا الجزيرة وكانت الحصيلة 2 ديك سلطانى _وفرختين
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
1 مرفق
صورة لم ترفع
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
ما شاء الله يا قناصين تسلم الايادى يا باشا وبالف هنا وشفا
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
ما شاء الله طلعه موفقه
بس هو الديك السلطاني ده حاجه غير فراخ الميه |
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
انتو رابطنهوم عشان تصورهوم ولا بتعذبوهوم ياعم انت وهوا
الله ينور شغل عالى بجد تسلم الايادى |
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
مـــا شـــــــــــــــــاء اللــــــــــــــــــه يا رجالـــــــــــــــه تسلــــــــــــم الأيــــــــــــــــادي
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
الله ينووووووووووووور
تسلم الايادي |
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
بسم الله ما شاء الله ولا قوة الا بالله
والله حاجه روعه يا مصطفى مفيش اروع من الصحبه الحلوه |
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
روعة كالعادة يا باشا...........انا كنت هاسال بردة عن الديك السلطانى لانى كنت فاكرة ذكر فراخ الغيط بس طلع نوع تانى خالص.سبحان الله شكلة جميل ............حضرتك استاذ فى صيد فراخ الغيط...انا اخيرا عرفت مكان فية فراخ غيط بكميات كبيرة بس انسب وقت لصيد فراخ الغيط امتة.......وطريقة الصيد يعنى تلبد فى مكان والا تمشط الترعة بالطول؟............لانه حزرة جدا جدا........والمكان اللى انا اصتدت فية عبارة عن مصرف قليل المياة جدا وعلى جسرة بوص عالى ثم طريق ثم حقول برسيم وانا ضربت اتنين كانوا فى البرسيم...........طولت عليك فى الاسئلة بس مستنى اجابة حضرتك ........الف هنا وشفا الفراخ والديوك
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
الف شكر على الاهتمام والاجابة.......ربنا يكرمك يا باشا
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
الله ينور يا عم مصطفى دايما بتفتح نفسنا على الصيد
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
ماشاء الله ياقناصين حلوان صيد روعه وصور اروع ربنا يباركلكم فى صيدكم الجميل.
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اللهم صلى على النبى
بس كدة هتخلص الصيد كلة ومش هتسيبلى حاجة لما إنزل هههههههههيييييييييييييية اللة ينور يا قناص |
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
بسم الله ماشاء الله
تسلم الايادى ياقناصين طلعه للكبار بجد |
رد: حصار جزيزة البركة واعدم الخارجين عن القانون
اقتباس:
|
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir