الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير لوجه الله تعالي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38756)

Egyptian_Destroyer 13-03-17 08:20 PM

تحذير لوجه الله تعالي
 
لاغي ........................

هاوى بس غاوى 13-03-17 09:47 PM

Re: تحذير لوجه الله تعالي
 
لاحول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
ربنا يهدى الجميع

جنرال 13-03-17 10:37 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
ربنا يستر على شبابنا

loverlover 13-03-17 11:17 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
جزاك الله خير على التنبيه

mohamed2010habib 13-03-17 11:19 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
لا حول ولا قوة الا بالله...يا جماعه اى سلاح مينفعش نستهتر بيه

MBadr 13-03-18 09:13 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
جزاك الله خيرا على التنبيه ربنا يهدى الجميع

القبطان المصرى 77 13-03-18 09:31 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
انا لله وانا اليه راجعون
وحتى لو المسدس رش برده بيكون خطر ياباشا والله
انا معايا البندقيه الرش ضربتها بتعدى من لوح الصاج
يعنى بتعدى من الحديد
فما بالك لو ضربتها فى صدر بنى ادم من لحم ودم

hogan 13-03-18 10:05 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
ربنا يهدى الجميع

tarekabasy 13-03-18 10:49 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
السلاح سلاح مادام ممكن يخلى الأنسان يتألم
حتى لو ماخرجش دم
كنت دايما بتنرفز فى العيد من مسئولين البلد اللى بيدخلوا لعب الأطفال زى البنادق الخرز
وياما حصلت مشاكل بسببها فى العيد
وياما ضيعت عنين اطفال مالهمش اى ذنب
ربنا يرزق مصر بحكام تحبها

doos99 13-03-18 11:19 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
مشكور علي التحذير و ربنا يجعله في ميزان حسناتك

Mr_mody 13-03-18 01:19 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
فعلا لازم الناس تتعامل مع السلاح البلي كالحي تماما! انا قرأت عن جريمه قتل بأن شاب قام بقتل والده بسبب انه سبه او ما شابه ذلك بضربه 5 طلقات بلي حديد في الرأس

moorey 13-03-18 02:04 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
شكرا علي التحزير و ربنا يجعله في ميزان حسناتك

Egyptian_Destroyer 13-03-19 07:34 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
شكرا لكم جميعا علي المرور الكريم :)

M.SHADY 13-03-22 05:24 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
الله يرحم الولد اللى مات و يهدى اللى قتله
انا اول مره اعرف ان الطبنجه البلى ممكن تموت انا كنت فاكر انها تعور حد بالعافيه
و ربنا يهدى الجميع

Egyptian_Destroyer 13-03-22 05:35 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
ما هو ده سبب التحذير يا فندم :) :) البلي ممكن يكون قاتل علي مسافه قريبه .. اعتقد من 10 ل20 متر ولازم نتعامل معاه كالحي لانه فعلا خطير

شكرا لمرورك حضرتك ... و متنسانيش من صالح دعاءك

telefighter 13-03-22 06:56 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
رببنا يحفظ الجميع ويقينا الشرور كلها الظاهرة و الخفية ........ وياريت يا جماعة نذكر انفسنا واهالينا بقراءة ما تيسر من القراءن و الاذكار مثل ايه الكرسى قبل الخروج من المنزل فالله خير حافظا
اما عن تاثير البلى فهو قوى جدا وتقريبا اللى معاه بلى كانه معاه نص حى ..وخاصه الحجم الكبير فى البلى ( ال 5 مللى ) بيكون اختراقه عالى .....ياريت تكون الرسالة وصلت ويارب الناس تساعد الشرطة انها تقوم وتنفذ عمليات ضد البلطجية فى مكان ونساعدها ونشجعها لان مش هينفع تفضل كده غابة

fadeel79 13-03-23 08:40 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady (المشاركة 489446)
الله يرحم الولد اللى مات و يهدى اللى قتله
انا اول مره اعرف ان الطبنجه البلى ممكن تموت انا كنت فاكر انها تعور حد بالعافيه
و ربنا يهدى الجميع

السلام عليكم ، انا كنت فاكر كده برضه

Egyptian_Destroyer 13-03-24 07:46 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
شكرا.لكم.علي.مروركم.الكريم

كابتن محمود دياب 13-03-25 12:50 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
شكرا للنصيحة والافاده

الذهبي 13-03-25 01:03 AM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
شكرا علي التنبيه وربنا يصلح حال الجميع

Egyptian_Destroyer 13-03-25 07:52 PM

رد: تحذير لوجه الله تعالي
 
شكرا لكم علي المرور الكريم


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir