![]() |
تحذير لوجه الله تعالي
لاغي ........................
|
Re: تحذير لوجه الله تعالي
لاحول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
ربنا يهدى الجميع |
رد: تحذير لوجه الله تعالي
ربنا يستر على شبابنا
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
جزاك الله خير على التنبيه
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
لا حول ولا قوة الا بالله...يا جماعه اى سلاح مينفعش نستهتر بيه
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
جزاك الله خيرا على التنبيه ربنا يهدى الجميع
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
انا لله وانا اليه راجعون
وحتى لو المسدس رش برده بيكون خطر ياباشا والله انا معايا البندقيه الرش ضربتها بتعدى من لوح الصاج يعنى بتعدى من الحديد فما بالك لو ضربتها فى صدر بنى ادم من لحم ودم |
رد: تحذير لوجه الله تعالي
ربنا يهدى الجميع
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
السلاح سلاح مادام ممكن يخلى الأنسان يتألم
حتى لو ماخرجش دم كنت دايما بتنرفز فى العيد من مسئولين البلد اللى بيدخلوا لعب الأطفال زى البنادق الخرز وياما حصلت مشاكل بسببها فى العيد وياما ضيعت عنين اطفال مالهمش اى ذنب ربنا يرزق مصر بحكام تحبها |
رد: تحذير لوجه الله تعالي
مشكور علي التحذير و ربنا يجعله في ميزان حسناتك
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
فعلا لازم الناس تتعامل مع السلاح البلي كالحي تماما! انا قرأت عن جريمه قتل بأن شاب قام بقتل والده بسبب انه سبه او ما شابه ذلك بضربه 5 طلقات بلي حديد في الرأس
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
شكرا علي التحزير و ربنا يجعله في ميزان حسناتك
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
شكرا لكم جميعا علي المرور الكريم :)
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
الله يرحم الولد اللى مات و يهدى اللى قتله
انا اول مره اعرف ان الطبنجه البلى ممكن تموت انا كنت فاكر انها تعور حد بالعافيه و ربنا يهدى الجميع |
رد: تحذير لوجه الله تعالي
ما هو ده سبب التحذير يا فندم :) :) البلي ممكن يكون قاتل علي مسافه قريبه .. اعتقد من 10 ل20 متر ولازم نتعامل معاه كالحي لانه فعلا خطير
شكرا لمرورك حضرتك ... و متنسانيش من صالح دعاءك |
رد: تحذير لوجه الله تعالي
رببنا يحفظ الجميع ويقينا الشرور كلها الظاهرة و الخفية ........ وياريت يا جماعة نذكر انفسنا واهالينا بقراءة ما تيسر من القراءن و الاذكار مثل ايه الكرسى قبل الخروج من المنزل فالله خير حافظا
اما عن تاثير البلى فهو قوى جدا وتقريبا اللى معاه بلى كانه معاه نص حى ..وخاصه الحجم الكبير فى البلى ( ال 5 مللى ) بيكون اختراقه عالى .....ياريت تكون الرسالة وصلت ويارب الناس تساعد الشرطة انها تقوم وتنفذ عمليات ضد البلطجية فى مكان ونساعدها ونشجعها لان مش هينفع تفضل كده غابة |
رد: تحذير لوجه الله تعالي
اقتباس:
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
شكرا.لكم.علي.مروركم.الكريم
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
شكرا للنصيحة والافاده
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
شكرا علي التنبيه وربنا يصلح حال الجميع
|
رد: تحذير لوجه الله تعالي
شكرا لكم علي المرور الكريم
|
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir