الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   gamo (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38855)

الشمسى 13-03-23 01:17 AM

gamo
 
السلام عليكم

محتاج اعرف سعر البندقية (gamo expo-26 (cal 5.5 اسبانى

وهل ممكن يركب عليها تليسكوب ولو ينفع يركب عليها اسعار التليسكوبات من ارخص سعر>>>>الى اعلى سعر

وشكراا واسف على الاطالة

الشمسى 13-03-23 09:08 PM

رد: gamo
 
محتاج رد من فضلكم ضرورى وشكرااااا

Orabi 13-03-23 09:37 PM

رد: gamo
 
و الله حضرتك أنا معرفش سعرها في مصر كام و موجوده و لا لا بس هي بره ب 104 دولار

خالص تحياتي

الشمسى 13-03-23 10:14 PM

رد: gamo
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 489712)
و الله حضرتك أنا معرفش سعرها في مصر كام و موجوده و لا لا بس هي بره ب 104 دولار

خالص تحياتي

الف شكر على ردك واهتمامك :)

ممكن اعرف اسعار الاسكوبات لو تكرمت :)

الشمسى 13-03-23 10:17 PM

رد: gamo
 
استفسار كمان
هل البندقية دى قوية او متوسطة او ضعيفة
اسف ع الطلبات الكتير

omarara 13-03-24 01:34 AM

رد: gamo
 
حضرتك ديه بندقية ضعيفه وفيه بنادق كتيير اوى اوى احسن منها انا فاكر ان فيه حد كان عرضيها !
بس عامة سرعتها فى نمرة اتنين لا تتعدى 150 متر / ثانيه !
حضرتك اتفضل فى قسم السوق هتلاقى عروض اسكوبات فى المواضيع المثبته

Orabi 13-03-24 09:52 AM

رد: gamo
 
حضرتك سرعة البندقيه دي لعيار نمره واحد هو 189 متر أما عيار نمره إتنين هو 150 متر و هي بندقيه تعتبر ضعيفه القوي و لكنها دقيقه و هي مناسبه لحد مبتدئ و لكن زي ما عمر ما قال لحضرتك في حاجات كتير أفضل منها.
بالنسبه للتليسكوبات فأسعارها تبداء من 200 جنيه إلي زي ما أنت عايز :) علي حسب نوع و قوة الإسكوب و نقاء الصوره و درجات الزوم و الإمكانيات اللي فيه. لو حضرتك لسه مبتدئ أنصحك إنك تضرب أوبن سايت الأول حتي تكتسب المهاره و بعد كده أعمل اللي أنت عايزه.

خالص تحياتي.

MBadr 13-03-24 09:56 AM

رد: gamo
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 489825)
حضرتك سرعة البندقيه دي لعيار نمره واحد هو 189 متر أما عيار نمره إتنين هو 150 متر و هي بندقيه تعتبر ضعيفه القوي و لكنها دقيقه و هي مناسبه لحد مبتدئ و لكن زي ما عمر ما قال لحضرتك في حاجات كتير أفضل منها.
بالنسبه للتليسكوبات فأسعارها تبداء من 200 جنيه إلي زي ما أنت عايز :) علي حسب نوع و قوة الإسكوب و نقاء الصوره و درجات الزوم و الإمكانيات اللي فيه. لو حضرتك لسه مبتدئ أنصحك إنك تضرب أوبن سايت الأول حتي تكتسب المهاره و بعد كده أعمل اللي أنت عايزه.

خالص تحياتي.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1
عرابى باشا جبلك الخلاصه وبالتوفيق اخى الكريم

الشمسى 13-03-24 01:05 PM

رد: gamo
 
اولا انا بشكركم على اهتمامكم بالموضوع
ثانيا البندقية دى عندى من اكتر من 5 سنين بس انا فعلا حبيت الصيد جدا من اول لما شوفت المنتدى الاكثر من رائع ده
بما انى مبتدأ لسه هتعلم عليها

شكرا على اهتمامك وانا سعيد انى موجود فى المنتدى الرائع ده :)


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir