الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   دعـــوة عـامـــــه للجميــــع (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38909)

Orabi 13-03-25 09:54 PM

دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
السلام عليكم و رحمة الله تعالي و بركاته

الساده أعضاء المنتدي الكرام

بإذن الله تعالي هناك تجمع يوم الخميس القادم الموافق 28/3/2013 بمحل الأستاذ الفاضل محمود شلبي بمصر القديمه بجوار محطة مترو ماري جرجس الساعه 7 مساء.

أتمني أن يحضر جميع الأعضاء الجدد و القدامي حتي يتعرف الجميع ببعضهم البعض كذلك التعرف علي أعضاء طاقم الإداره.

الدعوه عامه للجميع و أرجو من طاقم الإداره الحضور بالكامل و جزيل الشكر للجميع و نلقاكم علي خير بإذن الله تعالي.


:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov:

مورو 13-03-25 09:59 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
فناااااااااااااااااان لو موجود بإذن الله اكيد هاااااااااااااااجي علشان اتعرف على الناس المحترمه

أحلى تقييم علشان احلى دعوه

أبو شمس 13-03-25 10:00 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
دعوة مباركة و مقبولة ان شاء الله
:lov::lov::lov:
:sante::sante::sante:

محمد احمد العنانى 13-03-25 10:18 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
متجمعين فى الخيرا دائما ان شاء الله...

هاوى بس غاوى 13-03-25 10:26 PM

Re: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
بالتوفيق ان شاء الله

telefighter 13-03-25 11:14 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
نفسى والله اجى ............ لان المنتدى هنا الناس كل محترمة ومتحابة فالله ........ وخالص تحياتى لطاقم الادارة و الزملاء فى المنتدى واحد واحد

كابتن محمود دياب 13-03-25 11:19 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
هايكون الساعة كام ياباشا

dr_mohasan 13-03-25 11:34 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 

Mohamed Mahmoud 13-03-25 11:45 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كابتن محمود دياب (المشاركة 490233)
هايكون الساعة كام ياباشا


الساعة 7 مساءا ان شاء الله

Mohamed Mahmoud 13-03-25 11:46 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 490219)
متجمعين فى الخيرا دائما ان شاء الله...

طبعا انت جاى يا ابو احمد

Mohamed Mahmoud 13-03-25 11:51 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 490240)



مستنيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــك

Angel 13-03-26 12:02 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
موفقين يا رجااالة

محمد احمد العنانى 13-03-26 12:21 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Mahmoud (المشاركة 490244)
طبعا انت جاى يا ابو احمد

ان شاء الله جاى لو انت جاى ..:lov::lov::lov:

Mohamed Mahmoud 13-03-26 12:25 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 490260)
ان شاء الله جاى لو انت جاى ..:lov::lov::lov:

نجى يا باشا عشان انت واحشنى
وعلشان نشوف و نتعرف على اعضائنا الجامدين:lov::lov::lov::lov:

عبدالرحمن الجزار 13-03-26 12:28 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
عقبااااااااال متتجمعو عند النبى ان شاء الله
تحياتى للجميع

loverlover 13-03-26 12:29 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
يارب دايما متجمعين على خير كدة ان شاء الله
وياريتنى كنت معاكم فى القاهرة والله كنت اتجمعت بيكم واتشرفت بمعرفتكم

avokato 13-03-26 06:58 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
مسافر يا كبير مش في القاهره لو رجعت قبلها هروح قبلك يا عرابي باشا كالعاده

MBadr 13-03-26 07:38 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
دعوه مقبوله ويشرفنى انى ان شاء الله اكون معاكم واسعد بصحبتكم

Orabi 13-03-26 08:30 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 490215)
فناااااااااااااااااان لو موجود بإذن الله اكيد هاااااااااااااااجي علشان اتعرف على الناس المحترمه

أحلى تقييم علشان احلى دعوه

تسلملي يا باشا و يسلملي تقيمك الجميل

Orabi 13-03-26 08:31 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس (المشاركة 490216)
دعوة مباركة و مقبولة ان شاء الله
:lov::lov::lov:
:sante::sante::sante:

أبو شمس حبيبي أنا أبو النداله و مقصر معاك في السؤال ..
طبعآ أنت مش محتاج دعوه لأنك صاحب المكان :)

Orabi 13-03-26 08:32 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 490219)
متجمعين فى الخيرا دائما ان شاء الله...

مستنينك يا أبو أحمد لأنك وحشنا جدآ

Orabi 13-03-26 08:33 AM

رد: Re: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 490220)
بالتوفيق ان شاء الله

تسلم يا باشا يا ريت تحاول تيجي علشان نتعرف عليك

Orabi 13-03-26 08:34 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter (المشاركة 490230)
نفسى والله اجى ............ لان المنتدى هنا الناس كل محترمة ومتحابة فالله ........ وخالص تحياتى لطاقم الادارة و الزملاء فى المنتدى واحد واحد

تسلم يا باشا المنتدي محترم لأن فيه أعضاء محترمه زيك

Orabi 13-03-26 08:35 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 490240)

دكتورنا حبيبنا إن شاء الله مستنينك و طبعآ أنت مش محتاج دعوه و خالص تحياتي لحضرتك :)

Orabi 13-03-26 08:37 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 490248)
موفقين يا رجااالة

الله يبارك لك يا هاشم بس تيجي ماشي :no::no::no: علشان متتوقفش أو تاخدلك خصم محترم في النقاط :rir::rir::rir::rir:
مستنيك يا برنس :)

pooforever_2010 13-03-26 08:38 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
الادارة يا اخويا الحمد لله انا مليش دعوه
ههههههههههههههه
ربنا يسهل واعرف اخد تصريح خروج ساعتين تلاته
ههههههههههههه
والله الناس واحشانى جدا
ويا ريت نشوف الدكتور محمدحسن واستاذ عادل عبده

وعلى فكرة انا بحذر الريس انا جاى مسلح والحدق يفهم
فاهمنى طبعا يا ابو على
ههههههههههههههههه
هههههههههههه
:rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

Orabi 13-03-26 08:38 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن الجزار (المشاركة 490267)
عقبااااااااال متتجمعو عند النبى ان شاء الله
تحياتى للجميع

تسلم يا فندم بارك الله فيك

Orabi 13-03-26 08:39 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 490270)
يارب دايما متجمعين على خير كدة ان شاء الله
وياريتنى كنت معاكم فى القاهرة والله كنت اتجمعت بيكم واتشرفت بمعرفتكم

يا فندم إحنا اللي هنفقد التعرف علي شخصيه محترمه زيك

Orabi 13-03-26 08:41 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 490311)
مسافر يا كبير مش في القاهره لو رجعت قبلها هروح قبلك يا عرابي باشا كالعاده

:rir::rir::rir::rir::rir::rir: ماشي يا باشا بتقول للأعضاء إني بروح متأخر :) طب أخر مره و كنت راجع قدامك من الشغل و كان غصب عني إن شاء الله المره دي أنا أول واحد متواجد. حاول تيجي علشان عايز أشوفك :)

Orabi 13-03-26 08:42 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr (المشاركة 490314)
دعوه مقبوله ويشرفنى انى ان شاء الله اكون معاكم واسعد بصحبتكم

يا باشا الشرف لينا إن معانا شخصيه محترمه زيك في الإداره

Orabi 13-03-26 08:44 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
:rir:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 490326)
الادارة يا اخويا الحمد لله انا مليش دعوه
ههههههههههههههه
ربنا يسهل واعرف اخد تصريح خروج ساعتين تلاته
ههههههههههههه
والله الناس واحشانى جدا
ويا ريت نشوف الدكتور محمدحسن واستاذ عادل عبده

وعلى فكرة انا بحذر الريس انا جاى مسلح والحدق يفهم
فاهمنى طبعا يا ابو على
ههههههههههههههههه
هههههههههههه
:rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

ماشي يا عريس خلي بالك أنت بس من ذراعك :rir::rir::rir: فاهمني طبعآ :galc::joi:
حاول تيجي بجد علشان أنت وحشنا جدآ :)

pooforever_2010 13-03-26 08:47 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 490331)
:rir:

ماشي يا عريس خلي بالك أنت بس من ذراعك :rir::rir::rir: فاهمني طبعآ :galc::joi:
حاول تيجي بجد علشان أنت وحشنا جدآ :)

كده دى اخرتها عشان امنتك على السر
ماشى ماشى
ليك يوم يا ظالم
ههههههههههههههههههههههههههه

Orabi 13-03-26 08:50 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 490332)
كده دى اخرتها عشان امنتك على السر
ماشى ماشى
ليك يوم يا ظالم
ههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههه أنا شوفت اليوم ده من زمان :rir::rir::rir::rir::rir:

hogan 13-03-26 09:43 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
دعوه مقبوله ويشرفنى انى ان شاء الله اكون معاكم واسعد بصحبتكم

Orabi 13-03-26 09:45 AM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 490349)
دعوه مقبوله ويشرفنى انى ان شاء الله اكون معاكم واسعد بصحبتكم

تنور يا أستاذ مصطفي و أنت طبعآ مش محتاج دعوه :)

دكتور عابدينوف 13-03-26 12:11 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
عاااااااااااااااا انا جاى القاهرة الجمعة

العملاق المصرى 13-03-26 01:31 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
ربنا يكرم واقدر اجى

Orabi 13-03-26 01:45 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف (المشاركة 490388)
عاااااااااااااااا انا جاى القاهرة الجمعة

معلش يا باشا تتعوض :lov:

Orabi 13-03-26 01:47 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 490408)
ربنا يكرم واقدر اجى

تعالي بس علشان ناكل مع بعض كبده بعد كده زي زمان :rir::rir::rir::rir:

عـمـر 13-03-26 02:36 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
حسن بك عرابي اللي مدلع المنتدى .... انا بقه نفسي اجي بس انت عارف المشواااااااار .... عاوزين التجمعات دي بقه توصل للمحافظات التانية ولااااا ايه ؟؟؟ وبعدين بقة انا بحقد على بتوع القاهرة علشان التجمعات دي هههههههههههههههههههه .... والله نفسي اشوفك يا ابو جنا والاستاذ محمد محمود كمان وابو شمس ... ان شاء الله اشوفكم على خير وبلغ تحياتي لعم غريب .... اشوفك على خير يا وحش منتديات الصيد بلا منازع ... وسلامي لكل القناصين اللي هيبقوا موجودين ... قناصي اكبر واشهر منتدى ( منتدى الصيد في مصر) .. تقبل تحياااااااااااااااااتي لك حتى اراك قريبا باذن الله تعالى.

Orabi 13-03-27 02:10 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عـمـر (المشاركة 490435)
حسن بك عرابي اللي مدلع المنتدى .... انا بقه نفسي اجي بس انت عارف المشواااااااار .... عاوزين التجمعات دي بقه توصل للمحافظات التانية ولااااا ايه ؟؟؟ وبعدين بقة انا بحقد على بتوع القاهرة علشان التجمعات دي هههههههههههههههههههه .... والله نفسي اشوفك يا ابو جنا والاستاذ محمد محمود كمان وابو شمس ... ان شاء الله اشوفكم على خير وبلغ تحياتي لعم غريب .... اشوفك على خير يا وحش منتديات الصيد بلا منازع ... وسلامي لكل القناصين اللي هيبقوا موجودين ... قناصي اكبر واشهر منتدى ( منتدى الصيد في مصر) .. تقبل تحياااااااااااااااااتي لك حتى اراك قريبا باذن الله تعالى.

منور الدنيا كلها يا باشا و و الله فكره إن إحنا نحاول نعمل تجمع إن شاء الله في أحد المحافظات و أوعدك لو ده إتعمل حضرتك هتكون أول واحد نتجمع عنده إن شاء الله. تحياتي لشخصكم الكريم و القاك علي خير قريبآ بإذن الله

_SAIKO_ 13-03-27 06:30 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
متجمعين ف الخير ان شاءالله . بالتوفيق

Angel 13-03-27 07:33 PM

رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
 
هو انا لو مجتش هيحصل حاجة !!
والنبى ما هيحصل حاجة !


الساعة الآن 10:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir