![]() |
دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
السلام عليكم و رحمة الله تعالي و بركاته
الساده أعضاء المنتدي الكرام بإذن الله تعالي هناك تجمع يوم الخميس القادم الموافق 28/3/2013 بمحل الأستاذ الفاضل محمود شلبي بمصر القديمه بجوار محطة مترو ماري جرجس الساعه 7 مساء. أتمني أن يحضر جميع الأعضاء الجدد و القدامي حتي يتعرف الجميع ببعضهم البعض كذلك التعرف علي أعضاء طاقم الإداره. الدعوه عامه للجميع و أرجو من طاقم الإداره الحضور بالكامل و جزيل الشكر للجميع و نلقاكم علي خير بإذن الله تعالي. :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov: |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
فناااااااااااااااااان لو موجود بإذن الله اكيد هاااااااااااااااجي علشان اتعرف على الناس المحترمه
أحلى تقييم علشان احلى دعوه |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
دعوة مباركة و مقبولة ان شاء الله :lov::lov::lov: :sante::sante::sante: |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
متجمعين فى الخيرا دائما ان شاء الله...
|
Re: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
بالتوفيق ان شاء الله
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
نفسى والله اجى ............ لان المنتدى هنا الناس كل محترمة ومتحابة فالله ........ وخالص تحياتى لطاقم الادارة و الزملاء فى المنتدى واحد واحد
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
هايكون الساعة كام ياباشا
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
الساعة 7 مساءا ان شاء الله |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
مستنيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــك |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
موفقين يا رجااالة
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
وعلشان نشوف و نتعرف على اعضائنا الجامدين:lov::lov::lov::lov: |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
عقبااااااااال متتجمعو عند النبى ان شاء الله
تحياتى للجميع |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
يارب دايما متجمعين على خير كدة ان شاء الله
وياريتنى كنت معاكم فى القاهرة والله كنت اتجمعت بيكم واتشرفت بمعرفتكم |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
مسافر يا كبير مش في القاهره لو رجعت قبلها هروح قبلك يا عرابي باشا كالعاده
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
دعوه مقبوله ويشرفنى انى ان شاء الله اكون معاكم واسعد بصحبتكم
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
طبعآ أنت مش محتاج دعوه لأنك صاحب المكان :) |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: Re: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
مستنيك يا برنس :) |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
الادارة يا اخويا الحمد لله انا مليش دعوه ههههههههههههههه ربنا يسهل واعرف اخد تصريح خروج ساعتين تلاته ههههههههههههه والله الناس واحشانى جدا ويا ريت نشوف الدكتور محمدحسن واستاذ عادل عبده وعلى فكرة انا بحذر الريس انا جاى مسلح والحدق يفهم فاهمنى طبعا يا ابو على ههههههههههههههههه هههههههههههه :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir: |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
:rir:
اقتباس:
حاول تيجي بجد علشان أنت وحشنا جدآ :) |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
ماشى ماشى ليك يوم يا ظالم ههههههههههههههههههههههههههه |
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
دعوه مقبوله ويشرفنى انى ان شاء الله اكون معاكم واسعد بصحبتكم
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
عاااااااااااااااا انا جاى القاهرة الجمعة
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
ربنا يكرم واقدر اجى
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
حسن بك عرابي اللي مدلع المنتدى .... انا بقه نفسي اجي بس انت عارف المشواااااااار .... عاوزين التجمعات دي بقه توصل للمحافظات التانية ولااااا ايه ؟؟؟ وبعدين بقة انا بحقد على بتوع القاهرة علشان التجمعات دي هههههههههههههههههههه .... والله نفسي اشوفك يا ابو جنا والاستاذ محمد محمود كمان وابو شمس ... ان شاء الله اشوفكم على خير وبلغ تحياتي لعم غريب .... اشوفك على خير يا وحش منتديات الصيد بلا منازع ... وسلامي لكل القناصين اللي هيبقوا موجودين ... قناصي اكبر واشهر منتدى ( منتدى الصيد في مصر) .. تقبل تحياااااااااااااااااتي لك حتى اراك قريبا باذن الله تعالى.
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
متجمعين ف الخير ان شاءالله . بالتوفيق
|
رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
هو انا لو مجتش هيحصل حاجة !!
والنبى ما هيحصل حاجة ! |
| الساعة الآن 10:20 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir