![]() |
سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة --- كنت عايز اعرف المسدس البلو06 ينفع يضرب طلق بلى نمرة 2 بدون طبة علشان سمعت اعضاء معانا فى المنتدى بيقلو ممكن يضرب بدون طبة بلى
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
تحياتى ليك - اكتر واحد ممكن يفيدك م / محمد مكاوى - معانا فى المنتدى - بس لا اعتقد طبقا للكلام اللى قالو
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
اللينك تبع الموضوع اهو ادخل عليه وهاتلاقى اجابات كتير - كلامه حببنى فى البلو سى
http://www.egyhunt.net/showthread.ph...D8%E1%DE%C7%CA |
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
لا طبعاا غلط جدااااا هو هيضرب بس هيبقى خطر جداا على الماسورة و المسدس مش هينطر اجزاء فهتضطر انك مع كلة ضربة تشد اجزاء تنطر الفارغ و تسحب طلقة جديدة
نسيحة منى بلاش ضرب بلى من غير طبة |
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
طبعا من غير طبه خطر على المسدس و بالتالى على الضارب - ينصح بالطبه طبعا
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
استاذ تيتوز - استاذ انجيل - تحياتى لكم - ياترى فى مسدس ايطالى يكون بيت النار يتحمل ذرب البلى و الماسورة تكون حديد - وطبعا مفتوخ من المصدر و يركب له طبه طويلة لبلى نمرة 2 ؟؟؟ ارجو الرد وايه رأيكم فى برونينج 9000 ؟؟
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
مفيش مسدس ايطالى بيجى مفتوح من المصدر
مفيش مسدس صوت ماسورتة حديد الماسورة بتكون سبيكة انتيمونيا البراونينج ماركة محترمة بس برضة بيبقى مقفول من المصدر |
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
تم نقل الموضوع للقسم الصحيح
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
اشكرك على ردك - طيب ايه المسدس اللى ماسورته حديد و مفتوح من الصدر ؟؟
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
اقتباس:
المسدس الوحيد الى بيضرب بلى نمرة 2 و 3 من غير طبة الفولجا بس مش بينطر فارغ |
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
شكرا جدا لجميع الاخوة الاعضاء المحترمين اللى ردو عليا و اللى مردوش برضة ههههههههههه كان فية عضو فى المنتدى بس مش فاكر اسمة كان بيقول ان البلو 06 ممكن يضرب طلق بلى نمرة3 بدون طبة و بيرجع الاجزاء عادى و هو نفسة معاة بلو و شغال معاة كويس على بلى3 بدون طبة
|
| الساعة الآن 03:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir