الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الورشة (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=63)
-   -   سؤال للخبراء بخصوص البلو c06 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38916)

titos 13-03-26 12:21 AM

سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة --- كنت عايز اعرف المسدس البلو06 ينفع يضرب طلق بلى نمرة 2 بدون طبة علشان سمعت اعضاء معانا فى المنتدى بيقلو ممكن يضرب بدون طبة بلى

pilyardo 13-03-26 12:28 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
تحياتى ليك - اكتر واحد ممكن يفيدك م / محمد مكاوى - معانا فى المنتدى - بس لا اعتقد طبقا للكلام اللى قالو

pilyardo 13-03-26 12:31 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
اللينك تبع الموضوع اهو ادخل عليه وهاتلاقى اجابات كتير - كلامه حببنى فى البلو سى
http://www.egyhunt.net/showthread.ph...D8%E1%DE%C7%CA

Angel 13-03-26 12:34 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
لا طبعاا غلط جدااااا هو هيضرب بس هيبقى خطر جداا على الماسورة و المسدس مش هينطر اجزاء فهتضطر انك مع كلة ضربة تشد اجزاء تنطر الفارغ و تسحب طلقة جديدة

نسيحة منى بلاش ضرب بلى من غير طبة

pilyardo 13-03-26 12:36 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
طبعا من غير طبه خطر على المسدس و بالتالى على الضارب - ينصح بالطبه طبعا

pilyardo 13-03-26 12:40 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
استاذ تيتوز - استاذ انجيل - تحياتى لكم - ياترى فى مسدس ايطالى يكون بيت النار يتحمل ذرب البلى و الماسورة تكون حديد - وطبعا مفتوخ من المصدر و يركب له طبه طويلة لبلى نمرة 2 ؟؟؟ ارجو الرد وايه رأيكم فى برونينج 9000 ؟؟

Angel 13-03-26 12:45 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
مفيش مسدس ايطالى بيجى مفتوح من المصدر
مفيش مسدس صوت ماسورتة حديد الماسورة بتكون سبيكة انتيمونيا
البراونينج ماركة محترمة بس برضة بيبقى مقفول من المصدر

Angel 13-03-26 12:46 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
تم نقل الموضوع للقسم الصحيح

pilyardo 13-03-26 12:50 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
اشكرك على ردك - طيب ايه المسدس اللى ماسورته حديد و مفتوح من الصدر ؟؟

Angel 13-03-26 12:53 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo (المشاركة 490283)
اشكرك على ردك - طيب ايه المسدس اللى ماسورته حديد و مفتوح من الصدر ؟؟

مفيش مسدس ماسورتة حديد اتفقنا بقة
المسدس الوحيد الى بيضرب بلى نمرة 2 و 3 من غير طبة الفولجا بس مش بينطر فارغ

titos 13-03-26 01:24 AM

رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
 
شكرا جدا لجميع الاخوة الاعضاء المحترمين اللى ردو عليا و اللى مردوش برضة ههههههههههه كان فية عضو فى المنتدى بس مش فاكر اسمة كان بيقول ان البلو 06 ممكن يضرب طلق بلى نمرة3 بدون طبة و بيرجع الاجزاء عادى و هو نفسة معاة بلو و شغال معاة كويس على بلى3 بدون طبة


الساعة الآن 03:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir