![]() |
فوز الفريق بالبطولة
3 مرفق
مبروك لفوز الفريق بعد مجهود والحمد لله اتحقق حلمنا
|
رد: فوز الفريق بالبطولة
الف الف الف مبروك يا كابتن من نجاح الي نجاح ان شاءالله و ربنا يوفقكم
|
رد: فوز الفريق بالبطولة
الله يبارك فيك تحياتى
|
رد: فوز الفريق بالبطولة
مبرررررررررررووووووووووووك يا كبير واحلى تقييم
|
رد: فوز الفريق بالبطولة
مبروك يا باشا
بس شويه معلومات عشان نتفشخر شويه ان معانا فري زيكم فالمنتدى هههههههههه تحياتى واحلى تقييم |
رد: فوز الفريق بالبطولة
الف مبروووووووووووووك يا كابتن محمود وبالتوفيق دائما ومن تقدم الى تقدم
|
رد: فوز الفريق بالبطولة
مليووووون مبروك يا كابتن
هى بطوله ايه ديه |
رد: فوز الفريق بالبطولة
الله يبارك فيكم كلكم
دى بطولة القليوبية وتصفيات الجمهورية الحمد لله حققنا مركز تانى وبعض الاعبين حققوا مركز اول فى اوزانهم وتاهلوا لبطولة الجمهورية وبالتوفيق للجميع |
| الساعة الآن 02:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir