![]() |
تركيب جلبه تل مجري
2 مرفق
ممكن حد يفيديني في تركيب جلبه تل مجري
واحد صحبي جابلي بندقيه وقلنا نفكها وكان عايز يغير جلبه ويحط جلبه فايبر ويطور البندقيه المهم فكيناها وبعدين لقيت شكل الجلبه الزفره الي راكبه هيه كانت سليمه لكن مردتش افكها لان ملقتيش اي مسامير اوي اي حاجه تدل علي طريقه فكها ودي الصور |
رد: تركيب جلبه تل مجري
الجلده راكبة ببرشامة وليس مسمار وانا شايف انها سليمة _وماتغيرهاش دلوقتى وانا تحت امرك يا فندم
|
Re: تركيب جلبه تل مجري
بص يا باشا بتيم البستم علي وشو من ناحية الجلبه ويكون تحت المسمار فتحه وتدخل مسمار صلب من مكان مجري التعمير في البستم وتدق جامد ومتخفش مش هيحصل حاجه والجلبه الفيبر الاصلح ليها ومناسبه جدا جدا بتاع النوريكا
او وديه لحداد قولو شيل البرشامه ومتكسرش المسمار ده لانو مش موجود بص نصيحه اخيره امسح الحرافي بتاع الجلبه كويس وركب سوسته بي اس ايه بدليل خلفي طويل وبالجلبه الزفره واتفرج علي الفرق الغريب انا في الخدمه |
Re: تركيب جلبه تل مجري
بص يا باشا بتيم البستم علي وشو من ناحية الجلبه ويكون تحت المسمار فتحه وتدخل مسمار صلب من مكان مجري التعمير في البستم وتدق جامد ومتخفش مش هيحصل حاجه والجلبه الفيبر الاصلح ليها ومناسبه جدا جدا بتاع النوريكا
او وديه لحداد قولو شيل البرشامه ومتكسرش المسمار ده لانو مش موجود بص نصيحه اخيره امسح الحرافي بتاع الجلبه كويس وركب سوسته بي اس ايه بدليل خلفي طويل وبالجلبه الزفره واتفرج علي الفرق الغريب انا في الخدمه |
| الساعة الآن 09:52 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir