الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39454)

elmasrey123 13-04-15 06:25 PM

العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
تم التراجع عن فكرة البيع تهائى يرجى غلق الموضوع
السلام عليكم
اعضاء منتدانا الكرام
بعد طول انتظار قارب على سنة اخير جبت البندقيه انهارده والحمد لله وبعد الى دفعته اخدت قرار ببيعها هى لسه زيرو لسه جاية انهارده يادوبك اتصورت بيها
crosman 1077
http://cdn.pyramydair.com/images/Cro...7_rifle_lg.jpg
العيار نمرة واحد
تعمل بانابيب الغاز
خزنة 12 طلقة
السرعة 650 قدم فى الثانية يعنى حوالى 198 متر
جايب معاه قطع غيار احتياطى عباره عن خزنة اضافية وعدد 3 ساقيه
السعر 4500 جنيه الى هيجى ميت غمر ياخدها له سعر حلو سعر جديد لمدة 5 ايام قبل ما اسافر ياتلحق يابقى قابلنى 4000
التفاوض فى السعر فى حدود المعقول جدا وعلى الخاص الى مش عاجبه السعر او شايفه غالى يحسب حسبتها وحسبة قطع الغيار برة وبعد كده مصاريف الشحن وبعدين مصاريف جمركها وارضيتها وعمولة المستخلص والضريبة والمصاريف الادارية الاخرى ويعرف هى تستحق ولا لا وعلى فكرة البندقيه دى على ماجت حرقت دم اهلى :lf::lf::lf:
التليفون 01275045054
امكانية الشحن صعبة بكتيره القاهرة وانا مرغم بس يفضل الى يخادها يجى ميت غمر
نيجى بقه للمهم
الكتالوج للتحميل
فديوهات ليها
وفى فديوهات تانية كتير على اليوتيوب
صور حقيقية
http://im31.gulfup.com/9mXPz.jpg
http://im31.gulfup.com/OuN4E.jpg
http://im31.gulfup.com/OjAZu.jpg
http://im31.gulfup.com/OPO5Y.jpg


mohamed monem 13-04-15 06:45 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
مشاء الله بندقية اكثر من رائعة .. بالتوفيق في البيع

loverlover 13-04-15 07:19 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
ماشاء الله .. تحفة فنية
بالتوفيق في البيع اخي الكريم

tarekvb 13-04-15 07:29 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
ربنا يباركـــــــــــ

عادل عبده 13-04-15 07:36 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بالتوفيق يا غالى ربنا يكرمك فيها يارب ويوسع عليك

elmasrey123 13-04-15 07:39 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 496245)
ربنا يباركـــــــــــ

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 496244)
ماشاء الله .. تحفة فنية
بالتوفيق في البيع اخي الكريم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed monem (المشاركة 496240)
مشاء الله بندقية اكثر من رائعة .. بالتوفيق في البيع

شكرا لمروركم الكريم

elmasrey123 13-04-15 07:42 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 496248)
بالتوفيق يا غالى ربنا يكرمك فيها يارب ويوسع عليك

امين يارب شكرا ليك ياكبير بس انا عايز منك تقييم ليها ولسعرها منك على الخاص عندى

elmasrey123 13-04-16 12:09 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
لللللللللللللللللللللللللللللللللللللرفع والتزكيرررررررررررر

pooforever_2010 13-04-16 12:12 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
تبدل برمسيس وتاخد فرق 100 ج
هههههههههههههههههههههه
بالتوفيق يا صديقى
ربنا يباركلك

elmasrey123 13-04-16 12:14 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 496337)
تبدل برمسيس وتاخد فرق 100 ج
هههههههههههههههههههههه
بالتوفيق يا صديقى
ربنا يباركلك

ياباشا خلى الرمسيس والفلوس معاك وادينى عنوانك توصلك لحد عندك ياكبير

pooforever_2010 13-04-16 12:15 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
ده العشم برضيك يا برنس هههههههه

elmasrey123 13-04-16 12:16 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 496340)
ده العشم برضيك يا برنس هههههههه

مش عزومة مركبية والله بتوع ميت غمر قد كلامهم

pooforever_2010 13-04-16 12:18 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
عارف يا باشا اهل الكرم والله
وليا قرايب هناك كتير بس مس عارف اسم البلد هى بعد ميت غمر بشويه
بالتوفيق ان شاء الله

elmasrey123 13-04-16 12:19 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 496343)
عارف يا باشا اهل الكرم والله
وليا قرايب هناك كتير بس مس عارف اسم البلد هى بعد ميت غمر بشويه
بالتوفيق ان شاء الله

:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov:

elmasrey123 13-04-16 10:15 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
للرفع والتزكيرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عمرو أحمد 13-04-16 03:31 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بالتوفيق بإذن الله

soliderheart 13-04-16 05:23 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
ماشاء الله بندقيه محترمة جدا ربنا يحسن سوقها

fishtic 13-04-16 05:40 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
لو اتباعت من غير ما تعدي عليا هوقف الاستيراد ليك ههههههههههه
تدخلها راس ف راس مع مجنزرة كوبيه كسر زيرو؟

elmasrey123 13-04-16 05:41 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 496601)
لو اتباعت من غير ما تعدي عليا هوقف الاستيراد ليك ههههههههههه
تدخلها راس ف راس مع مجنزرة كوبيه كسر زيرو؟

ههههههه حبيب قلبى والله يارامى المجنزرة بجيرانوف ولا مدفع طيارات

elmasrey123 13-04-16 08:16 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soliderheart (المشاركة 496595)
ماشاء الله بندقيه محترمة جدا ربنا يحسن سوقها

شكرا ليك ولمرورك

M.SHADY 13-04-16 08:33 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بسم الله ما شاء الله بندقيه جميله جدا . ربنا يبارك لك و للمشترى

elmasrey123 13-04-16 09:08 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو أحمد (المشاركة 496584)
بالتوفيق بإذن الله

شكرا على مرورك

elmasrey123 13-04-16 10:17 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady (المشاركة 496642)
بسم الله ما شاء الله بندقيه جميله جدا . ربنا يبارك لك و للمشترى

شكرا ليك يابو شادى

محمد حافظ بك 13-04-16 10:36 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بندقية ممتازة والله خسارة تبيعها

elmasrey123 13-04-16 10:38 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك (المشاركة 496679)
بندقية ممتازة والله خسارة تبيعها

بينى وبينك انا عايز اجيب نوريكا ماسيمو

elmasrey123 13-04-17 12:20 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
لا اله الا الله

illustrator 13-04-17 12:47 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
موفق فى البيع
بس اصبر شويه لان السوق نايم
والبندقيه محتاجه واحد غاوى الحاجات دى لانها مش بتاعت صياد ودى وجهه نظرى
وربنا يوفقك فى بيعها

mohamed2010habib 13-04-17 01:03 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بالتوفيق فى البيع
الغاز بيتملى بمنفاخ ولا اسطوانه ولا ايه ...

elmasrey123 13-04-17 09:20 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator (المشاركة 496715)
موفق فى البيع
بس اصبر شويه لان السوق نايم
والبندقيه محتاجه واحد غاوى الحاجات دى لانها مش بتاعت صياد ودى وجهه نظرى
وربنا يوفقك فى بيعها

اولا شكرا على مرورك ثانيا مين قال لحضرتك انها مش بتاع صيد عامة شكرا على مرورك

elmasrey123 13-04-17 09:21 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed2010habib (المشاركة 496724)
بالتوفيق فى البيع
الغاز بيتملى بمنفاخ ولا اسطوانه ولا ايه ...

شكرا يافندم
انا كاتب تعمل بانابيب الغاز والفديوهات بتوضح الكلام ده

مورو 13-04-17 10:52 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بالتوفيق ياكبير وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ومبارك للشاري بإذن الله

مورو 13-04-17 10:54 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 496337)
تبدل برمسيس وتاخد فرق 100 ج
هههههههههههههههههههههه
بالتوفيق يا صديقى
ربنا يباركلك

انا مش عارف ايه العسل اللي في الناس بتاعة الادارة دي رمسيس ايه ياعم و100 جنيه

معلش يامصري ماتزعلش

تبدل بمعادي وتاخد 200 جنيه فرق وهظبط انا مع ابو سعيد ما تقلقش هههههههههههههههههه

MBadr 13-04-17 11:03 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
بالتوفيق فى البيع يا باشا وبندقيه رائعه

Angel 13-04-17 11:03 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
موفق يا معلم

elmasrey123 13-04-17 11:11 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 496781)
انا مش عارف ايه العسل اللي في الناس بتاعة الادارة دي رمسيس ايه ياعم و100 جنيه

معلش يامصري ماتزعلش

تبدل بمعادي وتاخد 200 جنيه فرق وهظبط انا مع ابو سعيد ما تقلقش هههههههههههههههههه

سكر والله ونفس الرد بتاع محمد سعيد خلى المعادى وال200 وابعتلى عنوانك باكبير وانا اوصلها لحد عندك

elmasrey123 13-04-17 11:13 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MBadr (المشاركة 496784)
بالتوفيق فى البيع يا باشا وبندقيه رائعه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 496785)
موفق يا معلم

الادارة منورة الموضوع

mohamed2010habib 13-04-17 02:55 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 496763)
شكرا يافندم
انا كاتب تعمل بانابيب الغاز والفديوهات بتوضح الكلام ده

انابيب الغاز بتيجى منين

elmasrey123 13-04-17 02:57 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed2010habib (المشاركة 496913)
انابيب الغاز بتيجى منين

يعنى ايه منين من محلات الصيد عادى هيه هياه نفس انابيبي المسدسات

mohamed2010habib 13-04-17 05:38 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 496917)
يعنى ايه منين من محلات الصيد عادى هيه هياه نفس انابيبي المسدسات

يا اخى حضرتك متعصب ليه... هو انا لو كنت اعرف كنت هسأل ليه ؟... وحضرتك عارض البندقيه للبيع من حقى اسأل عن كل متعلقاتها ... وعالعموم انا اسف لمشاركتى بموضوعك

elmasrey123 13-04-17 05:41 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed2010habib (المشاركة 497040)
يا اخى حضرتك متعصب ليه... هو انا لو كنت اعرف كنت هسأل ليه ؟... وحضرتك عارض البندقيه للبيع من حقى اسأل عن كل متعلقاتها ... وعالعموم انا اسف لمشاركتى بموضوعك

يافندم متتاسفش ولا تتعصب انا بس السؤال كان غريب انته اولا سالت هى بتشتغل بايه وانا كاتب انابيب الغاز والفيديو موضح وبعد كده سالت بتيجى منين فارديت بتعصب شوية لانها شيء بديهى انها تكون من المحلات مه لو حضرتك كنت قراءت الموضوع كنت وفرت الاسئلة دهى عامة انا اسف لو كان ردى عصبى والموضوع متشرف بحضرتك

pooforever_2010 13-04-17 05:43 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
حصل خير يا رجاله
طقم بان للبهوات بسرعه عشان يهدوا
ههههههههههههه

elmasrey123 13-04-17 05:45 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 497050)
حصل خير يا رجاله
طقم بان للبهوات بسرعه عشان يهدوا
ههههههههههههه

سكر زيادة ياكبير

elmasrey123 13-04-18 12:02 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
لا اله الا الله للرفع والتزكير

elmasrey123 13-04-18 09:17 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
تنبيه ياجماعة بالنسبة للبدل ببنادق تانية او مسدسات علشان جاتلى عروض بدل يمكن البدل بشرط تمن البندقية او المسدس ميزيدش عن 2500 واخد الباقى فرق

elmasrey123 13-04-19 12:06 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
تنبيه ياجماعة بالنسبة للبدل ببنادق تانية او مسدسات علشان جاتلى عروض بدل يمكن البدل بشرط تمن البندقية او المسدس ميزيدش عن 2500 واخد الباقى فرق
للرفع

محمد حافظ بك 13-04-19 08:09 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 496680)
بينى وبينك انا عايز اجيب نوريكا ماسيمو

خطييييييرة بس هيقولوا عليك ماسك خرطوش بالتوفيق يا ريس

elmasrey123 13-04-19 08:19 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك (المشاركة 497511)
خطييييييرة بس هيقولوا عليك ماسك خرطوش بالتوفيق يا ريس

حبيبى ياكبير

elmasrey123 13-04-20 12:08 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
للرفع والتزكيرر

elmasrey123 13-04-20 12:49 AM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
سعر جديد لمدة 5 ايام قبل ما اسافر ياتلحق يابقى قابلنى 4000

elmasrey123 13-04-20 09:26 PM

رد: العرض الحصرى مع المصرى crosman 1077 .زيرو
 
[b][size="6"]تم التراجع عن فكرة البيع تهائى يرجى غلق الموضوع


الساعة الآن 04:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir