![]() |
لتانى مرة علشان الموضوع اتحذف مطلوب تقييم المسدس
3 مرفق
برجاء تقييم المسدس ده واكون شاكر لكل من شارك فى التقييم
|
رد: لتانى مرة علشان الموضوع اتحذف مطلوب تقييم المسدس
تقريبا.ده.مسدس.الماني.اصدار.يوماريكس.و.هو.شبيه.الح ي.والتر.بي.بي.كيه....والنوع.ده.مشهور.بضعف.الامان.. ..ولكنه.تحفه.فنيه.قديمه...والله.اعلم
|
رد: لتانى مرة علشان الموضوع اتحذف مطلوب تقييم المسدس
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir