![]() |
دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
بسم الله الرحمن الرحيم
انا عامل الموضوع ده علشان كل واحد له حد عنده امتحان او مستنى نتيجة امتحان يدعى له بالتوفيق واحنا معاه اللهم وفق ابنائنا واخوتنا فى امتحاناتهم |
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
اخص بالذكر اخويا وحبيبى رامى فشتك هندسة الزقازيق وطبعا مشرفنا الهمام هاشم انجل لانى بقالى فترة مش شايفه ولما سالت قالو بيمتحن
|
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
حبيبي حبيبي حبيبي يا مصري
ربنا يديم سؤالك ومحبتك والود اللي بينا |
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
اللهم وفق ابناء وبنات المسلمين وإن شاء الله بالتوفيق والنجاح اللهم وفقهم ونجحهم وافتح عليهم أبواب رحمتك واللهم نسألك قوة الحفظ وسرعة الفهم وصفاء الذهن اللهم يامستجيب الدعاء بارك لهم في أوقاتهم وأرزقهم حب المذاكرة وسهولة الإختبار وأجعل خاتمة ذلك التفوق والنجاح آآآآمين |
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
اللهم وفق ابناء وبنات المسلمين ويسر امرهم و بالتوفيق والنجاح
|
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
اقتباس:
|
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
لسه مخلصتش والله ومواعيد النووم متلغبطة ع الاخر
|
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
اقتباس:
ربنا معاك مع تمنياتي بالنجاح والتوفيق بعون الله |
رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
اقتباس:
|
| الساعة الآن 02:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir