الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40611)

elmasrey123 13-06-11 07:22 PM

دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
بسم الله الرحمن الرحيم
انا عامل الموضوع ده علشان كل واحد له حد عنده امتحان او مستنى نتيجة امتحان يدعى له بالتوفيق واحنا معاه
اللهم وفق ابنائنا واخوتنا فى امتحاناتهم

elmasrey123 13-06-11 07:23 PM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
اخص بالذكر اخويا وحبيبى رامى فشتك هندسة الزقازيق وطبعا مشرفنا الهمام هاشم انجل لانى بقالى فترة مش شايفه ولما سالت قالو بيمتحن

fishtic 13-06-16 08:18 PM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
حبيبي حبيبي حبيبي يا مصري
ربنا يديم سؤالك ومحبتك والود اللي بينا

وليد سالم 13-06-17 08:14 AM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
اللهم وفق ابناء وبنات المسلمين
وإن شاء الله بالتوفيق والنجاح

اللهم وفقهم ونجحهم وافتح عليهم أبواب رحمتك
واللهم نسألك قوة الحفظ وسرعة الفهم وصفاء الذهن
اللهم يامستجيب الدعاء بارك لهم في أوقاتهم وأرزقهم حب المذاكرة وسهولة الإختبار
وأجعل خاتمة ذلك التفوق والنجاح
آآآآمين

MBadr 13-06-17 08:24 AM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
اللهم وفق ابناء وبنات المسلمين ويسر امرهم و بالتوفيق والنجاح

elmasrey123 13-06-17 09:57 AM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 508755)
حبيبي حبيبي حبيبي يا مصري
ربنا يديم سؤالك ومحبتك والود اللي بينا

لا حبيبك ولا حاجة كنت رديت على تليفوناتى هههههههههههههههههههههههههههههه خلصت امتحانات الحمد لله

fishtic 13-06-17 10:50 AM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
لسه مخلصتش والله ومواعيد النووم متلغبطة ع الاخر

وليد سالم 13-06-17 11:00 AM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 508860)
لسه مخلصتش والله ومواعيد النووم متلغبطة ع الاخر



ربنا معاك مع تمنياتي بالنجاح والتوفيق بعون الله

elmasrey123 13-06-17 11:12 AM

رد: دعاء لصالح ابنائنا واخوتنا الى لسه بيمتحنو ثانويه وكليات
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 508860)
لسه مخلصتش والله ومواعيد النووم متلغبطة ع الاخر

حبيبى ياكبير الله يكون فى عونك يابش مهندس


الساعة الآن 02:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir