![]() |
اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اليوم تقابلت مع الاستاذ محمد بدر ( أبو حمزه ) او كما يكتب علي الجروب M.BADR
ووالله اني لتشرفت بمعرفة هذا الرجل وذادني شرف انه جاري وكل يوم اكتشف ميزات اخري لذلك المنتدي وهو انه مليئ بناس من أجود أنواع البشر يتشرف كل من يبحث عن صديق بصداقتهم حقا انه مكان محترم الف مليون تحية لذلك المنتدي بأعضاءة ومشرفية ومديرية ورؤسائه وكل من ساهم فية بتعليق ولو بكلمة واحده :music1::music1::music1::music1::music1::music1::m usic1::music1: |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
محمد بدر او الشيخ محمد راجل محترم لابعد الحدود
انت كمان يا وليد بك راجل قمة فى الاخلاق مش ناوى بقة على اللى قولتلك علية |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
اية الجمال ده وانا بقول الموضوع نور وزاد نوره كده لية اتاريك يا استاذنا معلق علية اما بخصوص الموضوع اياه لو انت شايف اني اقدر افيد واسد فية انا موافق يا باشا وطبعا ده يشرفني وشرفني اكتر مرورك وتعليقك الجميل كالعادة |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
ربنا يديم المحبة بين قلوبنا
وفعلا الاستاذ محمد راجل محترم جدا مع اني ماقبلتوش ولكن كلمته في التليفون عن طريق صديق له وحتى اصدقاءه فعلا ناس محترمه جدا جدا |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
بالتأكيد يا مورو كلامك تمام وتعليقك مشرف ............ اللهم جمع القلوب علي محبتك وطاعتك ولا تفرق الشمل ابدا |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
وانا هقول كلمه حق لله انا قابلت محمد بدر راجل فعلا على خلق ومحترم ولكن قابلت ناس كتير جدا من المنتدى منهم ناس معروفه ومنهم ناس مش معروفه اوى كبار فى السن وصغيرين فى السن بجد مقابلتش حد من المنتدى ده الا شديد الاحترام مش محترم بس وهذا فخر واعتزاز ليا شخصيا بالانتماء بالعضويه لهذا المنتدى المحترم
|
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
وربنا انا هعيط من تعليقاتكم هههههههه
أ/ وليد وا/ محمد محمود وابو عمار وربنا انتم ناس عسل |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
تمام يا ابو عمار يا جميل وانت كمان من الرجال المحترمين مشكور علي مرورك |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
الله يعسلك يا مورو يا خويا ههههههههههههههههههههههههههه :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir: :lov::lov::lov::lov::lov: |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
الحمد لله اولا على نعمة الاخوه فى الله واشكر المولى عز وجل على وجودى فى هذا المنتدى الذى تشرفت بكل اعضائه المحترمين فمعرفة الرجال كنوز والمنتدى فعلا مليان كنوز وانا الذى ازددت شرف بمقابلتك يا وليد باشا بجد الواحد ميشبعش من قعدتك وكانت مفاجأه حلوى ليه ان احنا طلعنا جيران اسال الله ان يديم المعروف بيننا جميعا وان يجعلنا اخوه متحابين فيه
|
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
معرفة الناس كنوذ والمنتدي المحترم دة ملي بالكنوذ
|
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
الله يبارلك في عملك واولادك وال بيتك اجمعين |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
وانت احد الكنوز فية اشكر مرورك الكريم يا ابو حميد |
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
انتما الاثنين من المحترمين ولقائكم ببعض شرف لا شخص
|
رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
الله يكرم اصلك الطيب يا هوجان :lov::lov::lov::lov: |
| الساعة الآن 01:33 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir