الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41047)

avokato 13-07-01 03:06 PM

تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 

elmasrey123 13-07-01 03:07 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 
افوكاتو معلش عشان خطرى بلاش سياسة سواء مع او ضد

avokato 13-07-01 03:10 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 
هي فين السياسه دي تحيه لرجاله مدن القناه عشان العدوان الثلاثي مفيهاش سياسه

elmasrey123 13-07-01 03:11 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 511996)
هي فين السياسه دي تحيه لرجاله مدن القناه عشان العدوان الثلاثي مفيهاش سياسه

معلش ياصاحبى البوست كان فى الموضوع التانى وسيبك الشئ الى هناك ده الى اسمه الكنج

avokato 13-07-01 03:13 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 
عادي ميقول رايه بس مفيش داعي لشتيمه ما علينا شكرا يا كبير علي الاهتمام

elmasrey123 13-07-01 03:14 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 511998)
عادي ميقول رايه بس مفيش داعي لشتيمه ما علينا شكرا يا كبير علي الاهتمام

:lov::lov::lov::lov::lov:

big man 13-07-01 03:15 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 
شكرا عالفيديو

avokato 13-07-01 03:20 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 



avokato 13-07-01 03:23 PM

رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
 


الساعة الآن 03:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir